English

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم:

ان‌شاءالله فصل آینده با یک تیم منسجم وار مسابقات می شویم

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: قول ما به مردم شریف قم و هواداران بیشمار فوتسال این شهر و تیم آناصنعت، حفظ این تیم در لیگ برتر است تا ان‌شاءالله فصل آینده با یک تیم منسجم وار مسابقات شویم.

ان‌شاءالله فصل آینده با یک تیم منسجم وار مسابقات می شویم

به گزارش خبرگزاری موج قم، فرهاد کشاورز شامگاه ۱۱ بهمن در برنامه زنده رادیویی همگام با ورزش با اشاره به وضعیت تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال، عنوان کرد: قول ما به مردم شریف قم و هواداران بیشمار فوتسال این شهر و تیم آناصنعت، حفظ این تیم در لیگ برتر است تا ان‌شاءالله فصل آینده با یک تیم منسجم وار مسابقات شویم.

وی از ریاست هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه به واسطه حمایت‌های همه جانبه‌شان از تیم قدردانی کرد و افزود: با مدیریت هوشمندانه سیدمجید شرافتی ریاست هیات مدیره، سیدمحمد شرافتی مدیرعامل و روزبه بروفه قائم‌مقام باشگاه، اکنون آناصنعت یک باشگاه به تمام معنا حرفه‌ای فوتسال ایران است که‌ در تمام رده‌های لیگ‌های کشور و استان قم نزدیک به ۱۰ تیم را زیر پوشش دارد و با آموزش و جذب استعدادهای فوتسال، یک موهبت و نعمت بزرگ برای ورزش کشور و رشته موفق فوتسال محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد کرد: سالنی که باشگاه آناصنعت به تمرینات، استعدادیابی و آماده‌سازی تیم‌های زیرمجموعه خود اختصاص داده در واقع چیزی شبیه کمپ تیم‌های ملی است که در کشور کمتر نظیر آن وجود دارد.

وی به بازی این هفته آناصنعت مقابل مس سونگون اشاره کرد و ادامه داد: ما میزبان بازی بزرگ هفته هستیم و تمرینات خوبی برای این بازی انجام داده‌ایم، مطمئنا بازیکنان باانگیزه، باروحیه و شجاع ما این هفته بهترین نمایش خود را ارائه خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه