English

تولیت حضرت فاطمه معصومه(س):

وحدت ملی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

تولیت حضرت فاطمه معصومه (س) با تاکید بر اهمیت حفظ اتحاد در کشور به عنوان یکی از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی گفت: در دهه مبارک فجر یکی از نعمت‌هایی که باید هم در تبلیغ‌هایمان و هم رفع شبهه‌هایمان و هم در عمل و رفتارمان روی آن تاکید کنیم، بحث اتحاد و انسجام است.

وحدت ملی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام راحل به میهن اسلامی ، در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: ویژگی مهم امام راحل داشتن قلب پاک بود، ایشان تظاهر به چیزی نداشت، تدریس، تربیت شاگرد و مبارزه با ظلم می‌کردند اما پاک‌ترین و ارزشمندترین چیزها در دل او جای داشت.

وی همچنین ادامه داد: به رغم وجود خطرهایی که جان امام راحل را تهدید می‌کرد، اما ایشان ترجیح داد در ایران با ملت خود باشد، ملتی که منتظر قدوم مبارک او بود و برای رسیدن به اهداف اسلامی، شهیدانی را تقدیم کرده‌بودند.

وی بیان داشت: امام راحل آمد و از جمله فرمایش‌های ایشان بحث وحدت بود و فرمود شما با وحدت به این پیروزی رسیدید و این اول کار است.

وحدت ملی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: وحدت پرتکرارترین واژه‌ها و مهمترین هدفی بود که امام راحل هم روی آن تاکید، و هم رعایت می‌کرد و بعد از ایشان نیز رهبر فرزانه و حکیم انقلاب بر همین اساس حرکت و تاکید می‌کنند.

سعیدی با بیان اینکه دشمن دقیقا روی همین مساله متمرکز شده گفت: دشمن چهل و چند سال است، تلاش می‌کند، این وحدت و انسجام را بر هم بزند، چون نقشه‌های پلید و شیطانی آنها در نداشتن اتحاد و وحدت جامعه است، از این رو هم خودتان رعایت و هم برای خانواده‌ها و مجموعه‌هایی که با آنها کار دارید، تبیین کنید و فتنه دشمن را یادآور شوید.

وی تصریح کرد: در یک صف علیه دشمن اتحاد خود را حفظ کنید، شبهه‌ها در شما تاثیر نکند، مسئولان علاقه‌مند هستند و با دلسوزی کار می‌نمایند.

وی بیان کرد: دولت، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی وحدت را حفظ و برای رفع مشکل‌های مردم کوشش نمایند.

همزمان با میلاد فرخنده و با سعادت امام جواد(ع) و چهل‌وچهارمین سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن اسلامی، آیین بزرگداشت این روز بزرگ با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان استانی، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در قم برگزار شد.

در ادامه این آیین که سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم و سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)نیز حضور داشتند، شرکت کنندگان با فریادهای الله‌اکبر و با در دست داشتن تمثال‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب با تجمع در میدان روح‌الله و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و گلباران بیت تاریخی امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه