English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

۱۵ سری جهیزیه امروز راهی خانه بخت نوعروسان قزوین می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امروز ۱۵ سری جهیزیه کامل به نوعروسان جامعه هدف از سوی موقوفه حاج محمدحسین خزانه اهدا می شود و ۷۰ بسته معیشتی و تحصیلی بین خانواده های جامعه هدف توزیع می شود که به همت موقوفات و شوراهای بقاع متبرکه تهیه شده است.

۱۵ سری جهیزیه امروز راهی خانه بخت نوعروسان قزوین می شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، همزمان با سراسر کشو و آغاز ۴۴ سالگی فجر انقلاب، یازدهمین مرحله طرح قرار دوازدهم در صحن امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد. 

حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم بیان کرد: قرار دوازدهم هر ماه در استان برگزار می شود و عرصه های این خدمت شامل آزادی زندانیان، بسته های معیشتی، لباس گرم، وسایل گرمایشی و غیره می باشد.

وی گفت: امروز ۱۵ سری جهیزیه کامل به نوعروسان جامعه هدف از سوی موقوفه حاج محمدحسین خزانه اهدا می شود و ۷۰ بسته معیشتی و تحصیلی بین خانواده های جامعه هدف توزیع می شود که به همت موقوفات و شوراهای بقاع متبرکه تهیه شده است. 

اوقاف قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه اظهار کرد: امیدواریم در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این خدمات که از قبل وقف و فعالیت های شوراهای خیریه در بقاع متبرکه مراکز افق در حال شکل گیری است مورد رضای خداوند واقع شود. 

از محل موقوفه حاج محمدحسین خزانه که امروز ۱۵ سری جهیزیه تهیه و اهدا می شود ۴۰ سری نیز در طول سال تهیه و بین جامعه هدف توزیع شده است. ارزش ریالی این ۱۵ سری، سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه