English

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان، همسران و فرزندان صنعت گاز هرمزگان برگزار شد

مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و همچنین بیست و چهارمین دوره مسابقات ویژه کارکنان، همسران و فرزندان شرکت گاز هرمزگان، منطقه 6 عملیات انتقال گاز و شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در بندرعباس برگزار شد.

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان، همسران و فرزندان صنعت گاز هرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طه کبیری دبیرشورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران در این مراسم اظهار داشت: حادثه اخیر در اهانت به کلام الله مجید را به شدت محکوم می کنم و امید است دیگر شاهد چنین اتفاقات کودکانه ای از سمت دشمن نباشیم.

وی گفت: باتوجه به مسئله اهانت به کلام الله مجید، سوالی که برایمان پیش می آید این است که آیا محکوم کردن جنایت های بیگانگان کفایت می کند یا خیر؟ سوال دوم این است ما به عنوان یک مسلمان واقعی باید در واکنش به اهانت دشمنان چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت ما مسلمانان واقعی باید انس بیشتری با قرآن داشته باشیم.

دبیرشورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران اذعان داشت: ربع قرن از عمر مسابقات قرآنی در ایران می گذرد و امروز شاهد بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه در بخش فرزندان هستیم.

کبیری ابراز داشت: با برگزاری مسابقات قرآنی، نه تنها تاثیر مثبت آن در تمام عرصه های زندگی نمایان می شود بلکه شرایط مساعد در راستای ارتقا و تقویت سطح معلومات قرآنی ما را نیز فراهم می کند.

وی به بهره گیری از تکنولوژی ها و امکانات روز دنیا اشاره کرد و گفت: در راستای صیانت از قرآن کریم و مقدسات اسلام، باید درحد توانمان زبان های مختلف رایج دنیا، نرم افزارها و تکنولوژی ها روز دنیا را یاد بگیریم. 

کبیری بیان داشت: خداوند به ما توفیق داد تا در شورای فرهنگی شرکت ملی گاز ایران، برنامه ریزی جدیدی را پیش بگیریم و در همین راستا؛ ما با یکی از دوستان در شرکت تولید کننده نرم افزار و بازیهای قرآنی رایزنی هایی انجام دادیم.

وی گفت: بنا داریم تا اوقات فراغت فرزندانمان را در تابستان 1402 برای آموزش بازیها و نرم افزارهای قرآنی اختصاص دهیم. 

کبیری افزود: همکاران ما درحال تولید بازیهای قرآنی هستند.

دبیرشورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: کلاس های آموزشی برای خلق شخصیت های قرآنی و علوم مرتبط با بازیها و نرم افزارهای قرآنی، برنامه نویسی و فیلم نامه نویسی قرآنی هم می توانیم اوقات فرزندانمان را پر کرد و هم می توانیم برای آینده آنان برنامه ریزی کنیم. 

وی یادآور شد: طرح پایش قرائت روخوانی و روان خوانی قرآن کریم نیز در بین تمام کارکنان شرکت گاز هرمزگان در حال برگزاری  است.

وی در پایان افزود: امسال بعد کرونا شیوع کرونا، با افزایش 30 درصدی برای ثبت نام در مسابقات قرآن مواجه بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه