English

سیاوش ملکی‌فر خبر داد؛

فعالیت هشت هزار شرکت دانش بنیان در کشور

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی وام در جلسات اختصاصی با کارشناسان تسهیلات، درخواست خود را مطرح کنند.

فعالیت هشت هزار شرکت دانش بنیان در کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سیاوش ملکی‌فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی صبح امروز (۱۱ بهمن ماه) در تشریح برنامه‌های انجام شده در بندرعباس، اظهار داشت: ما در سفر استانی همدان توانستیم ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان این استان تصویب کنیم.

وی بیان کرد: تیم اعزامی صندوق نوآوری این اختیار را دارد که تا سقف دو میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی، تسهیلات اعطا و در پی آن است تا به جز تسهیلات و وام، ابزارهای حمایتی دیگر خود مانند سرمایه‌گذاری و توانمندسازی را به شرکت‌های دانش‌بنیان استان هرمزگان معرفی کند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه صندوق نوآوری بیش از ۷۰ نوع خدمت به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: صندوق علاوه بر تسهیلات، در حوزه‌های سرمایه‌گذاری تا ثبت مالکیت فکری و کمک به صادرات به شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات ارائه می‌دهد.

وی در ادامه گفت: صندوق نوآوری از آذر ۹۷ به بعد ۶۴۹۸ فقره قرارداد ارائه خدمات و تسهیلات امضا کرده است و پارسال نیز ۴۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه امروز شمار شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در کشور به هشت هزار شرکت رسیده است، عنوان کرد: سال ۹۹ درآمد شرکت‌های دانش‌بنیان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان و سال ۱۴۰۰ نیز این درآمد ۳۰۰ هزارمیلیارد تومان بود و برای امسال نیز پیش‌بینی می‌شود درآمد شرکت‌های دانش‌بنیان کشور به ۴۳۰ هزار میلیارد تومان برسد.

علی فتی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری هرمزگان در این نشست تصریح کرد: جلسه امروز با هدف افزایش ضریب نفوذ صندوق نوآوری در استان هرمزگان برگزار شده و مایه خوشحالی است که صندوق اهمیت زیادی برای زیست‌بوم دانش‌بنیان این استان قائل است.

وی افزود: صندوق نوآوری با اختیارات کامل به استان هرمزگان آمده است و در این سه روز بناست که برخی تسهیلات در همین سفر مصوب شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی