English

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

خبرنگار جوان کردستانی برگزیده بیستمین جشنواره کتاب و رسانه شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: مدیرمسئول خانه کتاب کُردی از کردستان به عنوان برگزیده بخش خبر بیستمین جشنواره رسانه و کتاب کشور معرفی شد.

خبرنگار جوان کردستانی برگزیده بیستمین جشنواره کتاب و رسانه شد

به گزارش خبر گزاری موج کردستان، علی اصغر دریایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد: مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره کتاب و رسانه با پیام دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور معاونین فرهنگی و مطبوعاتی و رسانه‌ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نخبگان و نویسندگان و اصحاب رسانه کشور در محل خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

وی افزود: در این رویداد برگزیدگان مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در بخش‌های تیتر، خبر، مقاله، یادداشت، گزارش خبری، نقد تخصصی و گفت و گو تجلیل شدند.

دریایی خاطرنشان کرد: در بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری نیز در بخش داستانی و نمایش، مستند، گفتگوی و میزگرد، گزارش خبری و برنامه ترکیبی و رسانه‌های اجتماعی در بخش چند رسانه‌ای، متن، عکس و گرافیک افراد برتر معرفی و تجلیل شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد: بهنام دورویی مدیرمسئول پایگاه خبری تخصصی خانه کتاب کردی از استان کردستان در بخش خبر خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و مطبوعات چاپی بیستمین جشنواره کتاب و رسانه‌های کشور برگزیده و از وی تجلیل و قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه