English

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری بیش از ۳٠٠ برنامه همزمان با دهه فجر در اصفهان

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان از برگزاری بیش از ۳٠٠ برنامه محله‌محور در اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

برگزاری بیش از ۳٠٠ برنامه همزمان با دهه فجر در اصفهان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، غلامرضا رضایی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و اعیاد رجب با اشاره فعالیت21 کمیته در ستاد دهه فجر، بیان کرد: برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف برگزار و امیدواریم این برنامه‌ها در جامعه نشاط لازم را ایجاد کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حکمرانی دینی و الهی، تغییر محوریت حاکمیت و حکومت، دخیل شدن مردم در سرنوشت خود، تغییر کارکرد دین از جمله پیامدهای پیروزی انقلاب اسلامی در کشور است.

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان درخصوص برنامه‌های دهه فجر امسال افزود: در تلاش هستیم برنامه‌های پیش‌بینی شده در تمام نقاط استان اصفهان اجرا و در همین راستا در قالب شهر و روستاها، ستاد دهه فجر را داریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه نقش دادن به مردم و تشکل‌های مردمی از دیگر اولویت‌های ستاد دهه فجر است، گفت: در این راستا به ارگان‌ها ابلاغ شده است که از تشکل‌های مردمی حمایت کنند.

رضایی در خصوص برنامه‌های دهه فجر در شهر اصفهان توضیح داد: برنامه روز دوازدهم بهمن طبق سال‌های گذشته در گلستان شهدا برگزار می شود.

 رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان ادامه داد: همچنین هم‌زمان با این برنامه، در ۵٠ مدرسه مدیران ادارات موظف به نواختن زنگ انقلاب هستند تا پس از آن به برنامه گلستان شهدا بپیوندند.

وی گفت: حرکت تیم‌های ورزشی شامل موتورسواری، دوچرخه سواری، اسکیت، اسب‌دوانی حرکت‌های ورزشی از یادمان‌های شهدای گمنام به سمت گلستان شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ستاد دهه فجر اصفهان است.

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان افزود: در روز پنجشنبه برنامه میهمانی لاله‌ها همراه با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و خصوصا شهدای انقلاب در گلزارهای شهدای سطح استان را داریم .

رضایی با اشاره به نقش مساجد در محلات گفت: در ۸٠ مسجد محوری برنامه‌هایی با موضوع دهه فجر و روز پدر با همکاری امور مساجد برگزار می شود.

رئیس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در ادامه این نشست خبری در خصوص برنامه‌های شهرداری اصفهان در دهه فجر گفت: برنامه‌های شهرداری برنامه‌ای با نام «ایران و تنم» است که در سطح سازمان فرهنگی شهرداری ۱۹ برنامه اصلی و بیش از ۳٠٠ برنامه میدانی و محله‌محور برگزار می شود.

محمدصادق میرزا با بیان اینکه برای تغییر فضای شهر برنامه «خاک مادری» را پیش‌بینی کرده‌ایم، بیان داشت:از ۱۸ تا ۲۲ بهمن از ساعت ۷ تا ۹ شب در ورزشگاه پیروزی ۵ ویژه برنامه با حضور خواننده‌های کشوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین برنامه دیگر برنامه نورباران از ۱۲ تا ۲۱ بهمن به جز ۱۶ بهمن است که از ساعت ۱۸ تا ۱۹ رویدادی ترکیبی در میدان امام حسین(ع) اجرا می گردد.

این مقام مسئول بیان کرد: در باغ‌های بانوان سطح شهراصفهان، مسابقات و برنامه‌های تفریحی به نام «آوای وطن» پیش‌بینی شده است و اداره گردشگری سازمان، تور گردشگری انقلاب را در محل علی‌قلی‌آقا در صبح و بعدازظهر از ۱۶ تا ۲٠ بهمن برگزار می کند.

رئیس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مجموعه تخت فولاد تور آشنایی با مؤثران و شهدای انقلاب آرمیده در تخت فولاد را با برنامه «نقش جان» پیش‌بینی کرده که در ایام‌الله دهه فجر با حضور افراد متقاضی از ساعت ۱٠ تا ۱۵ برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی