English

میز خدمت اداره کل امور مالیاتی استان قزوین در بازار برپا شد

بمناسبت گرامیداشت دهه فجر، میز خدمت اداره کل امورمالیاتی استان قزوین با هدف تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به سئوالات و مشکلات مودیان مالیاتی در مسجد آقا سید علی بازار، برگزار شد.

میز خدمت اداره کل امور مالیاتی استان قزوین در بازار برپا شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در اجرای پویش پاسخگویی تحول آفرین؛ بمنظور تکریم ارباب رجوع، دیدار چهره به چهره با مردم و پاسخگویی به سئوالات مالیاتی مردم شریف استان و پیگیری مشکلات این عزیزان، میز خدمت اداره کل مالیاتی استان قزوین با همکاری اتاق اصناف مرکز استان، بسیج اصناف استان و پایگاه بسیج اداره کل در مسجد آقا سید علی بازار برگزار شد.

هم‌زمان با استقرار این میز خدمت، مودیان محترم مالیاتی در این مکان حضور یافته و مسائل و مشکلات خود را با مدیرکل امور مالیاتی استان در میان گذاشتند که ضمن ارائه توضیحات و پاسخ‌های لازم و شفاف، برخی از مسائل نیز به واحدهای مربوطه ارجاع گردید.

گفتنی است برپایی این میز خدمت و تقویت حضور میدانی جهت رفع مشکلات فعالان اقتصادی، از جمله اقدامات جدیدی است که به‌عنوان الگوی مصداقی، در چارچوب رویکرد تکریم ارباب‌رجوع و تسریع امور مودیان در دستور کار نظام مالیاتی در دوره تحول‌آفرینی قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه