English

نشست تخصصی شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی استان قزوین برگزار شد

نشست تخصصی عوارض و بهای خدمات شهرداری‌های استان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

نشست تخصصی شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، نشست تخصصی عوارض و بهای خدمات شهرداری‌های استان با حضور جوانمردی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این نشست دکتر محسن اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین  با تبیین اهداف برگزاری این نشست تخصصی و جایگاه دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در برنامه ریزی صحیح موضوعات مختلف شهری و پیشبرد مؤثر برنامه‌ها با اهمیت آن پرداختند.

وی همچنین در پایان به موضوع فضاسازی مناسب شهرها در ایام اله دهه فجر،اعلام پروژه های قابل افتتاح  در ایام مذکور،توجه به ساماندهی معتادین متجاهر،توجه به برون سپاری خدمات شهرداریها اشاره و تاکیدات لازم را بیان نمودند.

همایش شهرداری ها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر اهتمام شهرداران محترم استان در هر چه  بهتر و باشکوه تر  برگزاری جشن انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر تاکید کرد.

اسماعیلی افزود: به مناسبت این ایام مبارک ۴۵ پروژه شهری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان  افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که از مهمترین آنها می توان به افتتاح کتابخانه شهر بویین زهرا،کلنگ زنی پارک  و افتتاح پروژه محصور نمودن کانال آب در مهرگان و محمدیه اشاره نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه