English

همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح ۴۱ پروژه ورزشی در سطح استان فارس

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: در ایام مبارک دهه فجر ۴۱ پروژه ورزشی در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، اجرا و آماده افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، حیدر صفر پور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در ایام فجر چهل و چهارم، ۵٨٠ رویداد مختلف عمرانی، فرهنگی و ورزشی در سطح استان با سه شعار نشاط آفرینی، مردم محوری و جوان‌گرایی، با همکاری ادارات، هیئت ها، سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌هایی که در عرصه ورزش و جوانان هستند برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۴۱ پروژه ورزشی در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، در ادامه پروژه‌های هفته تربیت بدنی و هفته دولت افتتاح می‌شود، اضافه کرد: این امر موجب شد استان فارس جایگاه اول کشور در تعداد پروژه‌های بهره برداری شده را داشته باشد.

وی اظهار داشت: از مجموعه ۴۱ پروژه ورزشی که در این ایام به بهره برداری خواهد رسید، ۳۶ زمین چمن مصنوعی روستایی ،یک زمین چمن طبیعی، ۳ سالن ورزشی و یک مجموعه ورزشی می باشد که با تلاش مجموعه اداره کل و پیگیریهای نمایندگان مردم شریف استان درمجلس شورای اسلامی تهیه و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ۵۴ هزار متر مربع به سرانه فضای ورزشی رو باز و بیش از ۵ هزار متر مربع به فضای سرپوشیده و در مجموع ۵۹ هزار متر مربع به متراژ فضای ورزشی استان اضافه می‌شود.

صفرپور با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته ۱۴۱ پروژه به بهره برداری رسیده است بیان کرد: سرانه ورزشی استان در سال گذشته ۵۰ سانتی متر بود که با افتتاح ۴۱ پروژه در دهه فجر امسال این عدد به ۵۴.۳ سانتیمتر خواهد رسید.

وی اضافه کرد: با وجود افتتاح این پروژه‌های عمرانی در این ایام، اما هنوز فارس استان اول کشور در حوزه اجرای پروژه‌های نیمه تمام عمرانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه