English

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد در گفتگو با موج:

مرتفع شدن مشکل ۱۲ ساله بلوار آیت الله امینی و مسجد جامع صالح آباد

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد گفت: مشکل ۱۲ ساله مسجد جامع صالح آباد با بلوار آیت الله امینی گفت با پیگیری های مستمر اداره اوقاف، دفتر امام جمعه و هیئت امنای مسجد و همراهی امام جمعه و شهردار نجف آباد مرتفع شد.

مرتفع شدن مشکل ۱۲ ساله بلوار آیت الله امینی و مسجد جامع صالح آباد

احمد عیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اعلام خبر حل مشکل ۱۲ ساله مسجد جامع صالح آباد با بلوار آیت الله امینی گفت:با پیگیری های مستمر اداره اوقاف، دفتر امام جمعه و هیئت امنای مسجد و همراهی امام جمعه و شهردار نجف آباد و همت واحد املاک شهرداری نجف آباد و تیم مذاکره کننده این واحد، پس از ۱۲ سال پیگیری مستمر بحث آزاد سازی معارضات مسجد جامع صالح آباد با بلوار آیت الله امینی به نتیجه رسید و آزادسازی های لازم انجام شد.

وی هزینه آزادسازی این پروژه را ۴۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: میزان آزادسازی عرصه  ۷۰۰ متر مربع و میزان آزادسازی اعیان ۶۰۹ مترمربع بوده است.

عیدی در ادامه این گزارش آزاد سازی اظهار داشت: تعارضات بلوار آیت الله امینی حد فاصل خیابان شریعتی تا کمربند شمالی به طول حدودی ۲۰۰۰ متر و با عرضی معادل ۳۵ متر به مبلغ ۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد ریال آزادسازی شد.

این مقام مسئول تعداد توافقات انجام شده در مسیر بلوار آیت الله امینی را ۳۸ مورد و تعداد افراد مورد توافق را ۱۳۰ نفر اعلام کرد .

 معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد در پایان برای رسیدن به شهری پویا و دارای ترافیکی روان خواستار مشارکت و همکاری بیشتر شهروندان در زمینه آزادسازی ها و گره های موجود در معابر شهری با شهرداری نجف آباد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه