English

عبدالرسول امامی در گفتگو با موج خبر داد؛

افزایش ۴۳ درصدی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری نجف آباد

شهردار نجف آباد از افزایش ۴۳ درصدی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری نجف آباد نسبت به بودجه سال جاری خبر داد.

افزایش ۴۳ درصدی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری نجف آباد

عبدالرسول امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اعلام رشد ۴۳ درصدی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال جاری گفت بودجه سال آینده ۸۴۶ میلیارد تومان پیشنهاد شده است که  ۳۳/۵ درصد آن بودجه جاری و ۶۶/۵ درصد آن بودجه عمرانی است.

وی یکی از ویژگی های خاص بودجه سال ۱۴۰۲ را همچون سال ۱۴۰۱ تقسیم ارزش افزوده و آلایندگی ها بین مناطق به نسبت جمعیت هر منطقه بر شمرد و گفت: تلاش کردیم بودجه پیشنهادی را در زمان مقرر به شورای اسلامی تقدیم کنیم تا شورای محترم فرصت لازم جهت بررسی و اعلام نظر داشته باشد.

این مقام مسئول در ادامه درآمدهای حاصل از اجرای ماده ۱۰۱ قانون شهرداری را معادل ۱۶/۱۹ درصد از کل بودجه و درآمد حاصل از فروش اراضی و املاک شهرداری را معادل ۸/۱۵ درصد از کل بودجه و درآمد حاصل از ارزش افزوده کالا و خدمات را معادل ۴۴/۹ درصد از کل بودجه و درآمد حاصل از واریز آلایندگی را معادل ۸/۲۷ درصد از کل بودجه و درآمد حاصل از سایر کدهای درآمدی و کوششی و محلی را معادل ۲۲/۵ درصد از کل بودجه اعلام کرد.

امامی همچنین میزان بودجه شهرداری مرکزی معادل ۲۸ درصد از کل بودجه و بودجه شهرداری منطقه یک را معادل ۱۴/۷۷ درصد از کل بودجه و بودجه شهرداری منطقه ۲ را معادل ۱۳/۷۱ درصد از کل بودجه و بودجه شهرداری منطقه ۳ را معادل ۹/۱۰ درصد از کل بودجه و بودجه شهرداری منطقه ۴ را معادل ۹/۳۳ درصد کل بودجه و بودجه شهرداری منطقه ۵ را معادل ۸/۲۷ درصد از کل بودجه و بودجه سازمان های شهرداری را معادل ۱۴/۳۰ درصد از کل بودجه اعلام کرد.

شهردار نجف آباد در پایان اظهر داشت: بودجه را طوری تنظیم کرده ایم که کمترین انحراف را از برنامه داشته باشیم و ناچار به تقدیم لایحه به شورا نشویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه