English

پاسخگویی در مسیر جریان خدمت؛

نشست هم اندیشی شهردار نجف آباد با معتمدین و شهروندان منطقه ۴ یزدانشهر برگزار شد

نشست صمیمی و هم اندیشی عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد، با معتمدین محلی و شهروندان یزدانشهر در شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.

نشست هم اندیشی شهردار نجف آباد با معتمدین و شهروندان منطقه ۴ یزدانشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و اربعین حسینی پس از توضیحاتی در خصوص فلسفه برگزاری سلسله نشست ها با مشارکت معتمدین گفت بحث، بحث مشکلات مردم است و تشکر می کنم از معتمدینی که با نگاه مشارکتی به مشکلات مردم آنها را پیگیری می کنند و ما را در رسیدن به شهری پویا یاریگر هستند.

وی با مخاطب قرار دادن معتمدان افزود حضور و مشارکت فکری شما در کنار مدیریت شهری باعث مرتفع شدن مشکلات مردم و رشد و توسعه منطقه است.

در ادامه سید هاشم حسینی مدیر منطقه ۴ یزدانشهر گفت: شهرداری با یک نگاه ویژه بودجه ۱۷ میلیاردی یزدانشهر را به ۶۵ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۱ ارتقاء داد.

وی اعلام کرد :علاوه بر آن ۱۱ میلیارد تومان پروژه جدید تعریف کردیم و بودجه منطقه به ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.

حسینی در ادامه افزود: با توافق اداره راه از زیرگذر جلال آباد تا آرامستان طراحی و زیرگذری برای قسمت دوم بلوار انقلاب دیده شده است که قرار است با مشارکت اداره راه سال آینده در دستور کار قرار گیرد و روشنایی های ورودی های منطقه در حال طراحی و در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول افزود :در رابطه با احداث پارک های محلی قسمتی از زمین پشت بیمارستان فاطمه الزهرا ( س) جهت احداث فضای سبز در نظر گرفته شده است و بر آنیم تا این پارک علاوه بر ماموریت تفرجگاهی، خدماتی نیز باشد.

وی از ساماندهی روشنایی، مسیر دوچرخه، دستشویی ها و اصلاح مبلمان در پارک فیروزه سخن به میان آورد و گفت: این عملیات در حال طراحی می باشد.

 حسینی ادامه داد : در خصوص دفع آبهای سطحی منطقه ۴ فعالیتهای خوبی انجام شده و حدود ۶۰۰ متر جدول گذاری، لایروبی و حفر چاه ها را داشته ایم و در حال حاضر حفر ۸ حلقه چاه در دست اقدام است.

وی در خصوص مسائل ترافیکی از اصلاح هندسی میدان شهید گوگونانی، تقاطع چناران و توحید نام برد و در خصوص پیاده روسازی گفت: بیش از ۱۰۰۰ متر پیاده روسازی در سطح منطقه ۴ داشته‌ایم که مبلغی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان را در بر می گیرد.

شهرداری نجف اباد

مدیر منطقه ۴ یزدانشهر در پایان پروژه های پیشنهادی منطقه ۴ را اعم از احداث بلوار ظفر پیاده روسازی فیروزآباد ادامه بلوار توحید ادامه روشنایی معابر و مابقی بلوار شاهد و اصلاح رفیوژ میانی بلوار ها نام برد.

در ادامه این نشست معتمدین مطالبات خود را بدین شرح بیان کردند، زیباسازی شهر، رسیدگی بیشتر به امور فرهنگی و عمرانی، کم بودن سرانه فضای سبز، توسعه پارک های محلی، کمبود سالن های ورزشی و آموزشی، دفع آبهای سطحی، روکش و لکه گیری آسفالت، رسیدگی به وضعیت آرامستان و ارائه خدمات مطلوبتر، تسریع در تکمیل فرهنگسرای کوثر یزدانشهر، تعبیه محلی روباز جهت اجتماعات بزرگ، تشکیل بازارچه ها و بازار متمرکز، رسیدگی به مبلمان شهری، فرهنگ‌سازی در زمینه عدم استعمال مواد مخدراز جمله موارد است.

در ادامه عبدالرسول امامی در پاسخ به مطالب معتمدین گفت: انتقاد ها سازنده است و سعی می کنیم انتقاد پذیر باشیم، معتقدم لازم است در یزدانشهر کار بیشتری انجام شود. وی ادامه داد زیباسازی در کل شهر نجف آباد احتیاج به بازنگری دارد زیرا کمتر به آن پرداخته شده است. آمار نشان می‌دهد که سرانه فضای سبز بسیار کم است و انشاالله در سال آینده به آن هم می پردازیم.

وی افزود: متولی اصلی آرامستانها شهرداری ها هستند و با ورود جدی تر به مسائل آرامستان یزدانشهر، برآنیم تا خدمات مطلوب تری به مردم ارائه کنیم.

شهردار نجف آباد گفت:احداث زیرگذر جنوبی جزو وظایف اداره راه است ولی شهرداری جهت رفاه حال همشهریان به آن ورود پیدا کرده است. که امیدواریم در آینده ای نزدیک بتوانیم جوابی در خور شأن مردم به این مطالبه بحق مردم منطقه بدهیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه