English

نجف‌آباد در مسیر جریان خدمت؛

ستاد مهر شهرداری نجف آباد و هماهنگی ویژه جهت بازگشایی مدارس تشکیل شد

ستاد مهر شهرداری نجف آباد و هماهنگی ویژه جهت بازگشایی مدارس جلسه ستاد مهر به ریاست عبد الرسول امامی شهردار نجف آباد و حضور مدیران شهری و رییس سازمان ها و دیگر بخش های مدیریت شهری برگزار شد.

ستاد مهر شهرداری نجف آباد و هماهنگی ویژه جهت بازگشایی مدارس تشکیل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، شهردار نجف آباد در جلسه ستاد مهر شهرداری نجف آباد ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به محدودیت زمانی موجود تا اول مهر و موقع بازگشایی مدارس، تلاش مجدانه مسئولین، مدیران مناطق و رئسای ادارات را راهگشای رفع موانع موجود و مشکلات این بازه زمانی اندک دانست.

عبدالرسول امامی با اشاره به دوران کرونا و محدودیت های خاص آن زمان گفت با توجه به تعطیلی مدارس در سال های گذشته، امسال شاهد بازگشایی پرشور مدارس هستیم که شیرینی این اتفاق ویژه تنها با همت جهادی و تلاش مسئولین مربوطه محقق خواهد شد.

در ادامه شهردار نجف‌آباد طی حکمی سید رسول موسویان معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری نجف آباد را به عنوان ریاست ستاد مهر جهت پیگیری امور و ساماندهی این بخش منصوب کرد.

در ادامه علیرضا خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد اقدامات ستاد مهر را در دو بخش تبیین کرد و گفت: ارسال و پیگیری تیم بازرسی روزانه در سطح شهر و اقدامات فرهنگی نظیر فضاسازی مناسبتی شهر، دیوارنگاره های شهری، تدوین و توزیع و نصب پوستر نظام نامه سرویس مدارس، توزیع تراکت های آموزش استفاده درست از سرویس های مدارس و تهیه موسیقی مهر ویژه آموزش مباحث شهروندی، ایمنی مدارس در برابر خطرات احتمالی، نصب علائم شهری و ترافیکی در مسیر دانش آموزان و سرویس مدارس، خط کشی معابر و دسترسی مدارس، تعریض سازی مسیر و آسفالت خیابان های منتهی به مدارس، لکه گیری و اصلاح آسفالت، نظافت شهری در روزهای نخستین مهر و افزایش تعامل با مدیران مدارس جهت رفع امور شهری در هر منطقه در دستور کار ستاد مهر شهرداری نجف آباد است.

به گزارش موج؛ خط کشی معابر، تعیین مدارس کم برخوردار و مشارکت با اداره آموزش و پرورش جهت تجهیز آنها، تسهیل حرکت دانش آموزان، سامان بخشی معابر و دسترسی مدارس، رفع موانع ترافیکی شهری جهت تردد بهتر سرویس مدارس، تأمین ایمنی رهگذران مسیرهای روزانه از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

شهرداری نجف آباد 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه