English

استاندار مازندران:

گره گشایی از مشکلات مردم توقف ندارد

استانندار مازندران گفت: هدف از سفرهای شهرستانی دیدار چهره به چهره و مستقیم با اقشار مردم است و امروز در شهرستان سیمرغ حضور داریم تا بی‌واسطه برای گره گشایی از مشکلات این خطه گام هایی برداریم.

گره گشایی از مشکلات مردم توقف ندارد

 ‎به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در هشتمین سفر شهرستانی به سیمرغ با بیان اینکه این خطه از مازندران مهد دلاورمردان و اسطوره های ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است و شهدای ارزنده ای همچون شهید کشوری برای پاسداری از مرزهای میهن در جنگ تحمیلی از این دیار برخاستند، اظهار داشت: با پیروی و الگو برداری از راه این شهدای ارزنده، مسئولان دولت سیزدهم هم برای گره گشایی از مشکلات مردم در تلاش هستند و هیچگاه تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به آحاد جامعه متوقف نخواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از سفرهای شهرستانی دیدار چهره به چهره و مستقیم با اقشار مردم است و امروز در شهرستان سیمرغ حضور داریم تا بی‌واسطه برای گره گشایی از مشکلات این خطه گام هایی برداریم.

استاندار مازندران تصریح کرد: دولت خود را برای گره‌گشایی از مشکلات آحاد مردم مسئول می داند و با رصد میدانی برای توسعه کشور در تلاش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه