English

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد:

با متخلفین تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی برخورد می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: جهاد کشاورزی با متخلفین هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی برخورد قانونی می کند.

با متخلفین تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی برخورد می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد هادی‌زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد در گردهمایی دهیاران شهرستان محمودآباد که به مناسبت بزرگداشت سالروز تشکیل سازمان امور اراضی با حضور بخشدار مرکزی و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی و دهیاران در بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طبق تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها، جهاد کشاورزی با متخلفین هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی برخورد می کند.

وی بر برخورد با افراد متخلف تغییرکاربری اراضی کشاورزی تأکید کرد و ادامه داد: طبق تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها، مأمورین جهاد کشاورزی و یگان حفاظت(گشت 131) با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی برخورد قانونی خواهند کرد.

در ادامه حسین اسلامی بخشدار مرکزی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است و اولویت ما باید پیشگیری باشد، گفت: اصل بر این است که تغییرکاربری اراضی اتفاق نیفتد و همه فعالیت‌ها در مجموعه‌های مشخص شده انجام شود.

وی با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی ممنوع و مجازات قانونی نظیر قلع و قمع در انتظار متخلفین است، افزود: براساس تبصره 2 ماده 10 متهم تغییرکاربری اراضی را به دادگاه معرفی خواهیم کرد و بنا بر قانون، غیر از قلع و قمع، مجازات قانونی دیگری هم وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه