English

مدیر جهاد کشاورزی بابل:

۲۳ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در بابل قلع و قمع شد

مدیر جهاد کشاورزی بابل از قلع و قمع 23 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

23 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در بابل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل‌زاده مدیر جهاد کشاورزی بابل اظهار داشت: به منظور حفظ و صیانت از عرصه های کشاورزی و استمرار تولید و در راستای اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، 23 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی شهرستان بابل قلع و قمع شد.

وی ادامه داد: با این قلع و قمع یک هزار و 328 متر مربع اراضی کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با بیان اینکه توسعه و تقویت کشاورزی می تواند به عنوان فعالیت های اقتصادی نقش مؤثری در ارتقاء درآمد و تحقق اهداف توسعه کشاورزی پایدار داشته باشد، خاطرنشان ساخت: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمینهای کشاورزی که منابع تأمین کننده امنیت غذایی را تهدید کند طبق قانون حفظ کاربری برخورد خواهد شد.

وی افزود: مالکین اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی خود برای دریافت مشاوره و مجوز به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

علی گل زاده با اشاره به اینکه گشت حفاظت اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی شهرستان است، گفت: سامانه تلفنی 131 با هدف تقویت مشارکت مردمی و نظارت همگانی برای حفاظت از اراضی کشاورزی، جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات مردمی در این خصوص است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه