English

مجتبی قهرمانی مطرح کرد؛

آزادسازی ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف 50 هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

آزادسازی 50 هزار متر مربع از اراضی ملی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با تاکید بر عزم جدی دستگاه قضایی در موضوع برخورد با زمین خواری و صیانت از حقوق بیت المال گفت:۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه لردگرم شهرستان حاجی آباد به ارزش تقریبی 50 میلیارد ریال رفع تصرف شد.

قهرمانی با اشاره به اینکه افرادی بدون اخذ مجوز‌های قانونی مبادرت به تصرف این اراضی کرده بودند، گفت: با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد در محل مورد نظر و صدور دستورات لازم، این زمین‌ها توسط نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری، کلانتری مرکزی و یگان امداد انتظامی این شهرستان آزادسازی شد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان گفت: با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد، اقداماتی پیشگیرانه به منظور جلوگیری از تصرف مجدد این اراضی انجام شده است.

قهرمانی عنوان کرد: همه دستگاه‌ها باید ضمن اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با تمام توان در جهت پاسداری و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی تلاش کنند و مجموعه دادگستری نیز در این امر خطیر به آن‌ها کمک خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه