English

برگزاری اولین مسابقه رباتیک امدادگر در سطح ملی و بین المللی در سال آینده

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر در سفر به یزد از پایگاه امداد و نجات جاده ای زین الدین شهرستان مهریز بازدید و از برگزاری اولین مسابقه رباتیک امدادگر در سطح ملی و بین المللی در سال آینده خبر داد.

برگزاری اولین مسابقه رباتیک امدادگر در سطح ملی و بین المللی در سال آینده

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، در این بازدید که با حضور مدیرعامل و مسئول نماینده ولی فقیه و معاون امداد و نجات جمعیت هلال استان یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز همراه بود، ضمن خداقوت از زحمات و تلاش های امدادگران این پایگاه تقدیر شد.

صادق محمودی در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای زین الدین شهرستان مهریز به همراه معاون عملیات سازمان امداد و نجات اظهار داشت: خدا را شکر که توفیقی به دست آمد تا دراستان یزد حضور یابیم.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور افزود: مردم یزد به مهربانی و دوستی و صمیمیت معروف بوده اند، اقدامات مهمی در هلال احمر یزد صورت گرفته که نیازمند پشتیبانی و تقویت است.

وی تصریح کرد: با توجه به گستره استان و جاده های پهناوری که دارد و حجم بالای ترددات نیازمند پشتیبانی و آمایش جدید در تعداد پایگاها و امکانات است، پیگیری های زیادی از سوی دکتر کولیوند انجام شده و در این مدت انصافا زحمات زیادی متحمل شده اند.

محمودی بیان کرد: امیدواریم برای سال 1402 تحول اساسی و چشمگیری در استان یزد صورت بگیرد تا بتواند پاسخگوی محبت های مردم نسبت به انقلاب باشد.

وی عنوان کرد:با این خدمات، مسافرینی که از این جا حرکت می کنند با اطمینان خاطر در حرکت اند و می دانند پشتوانه های خوبی به لحاظ خدمات جاده ای دارند، امید است حادثه ای رخ ندهد هر چند اگر حادثه ای اتفاق بیفتد به موقع بتوانیم در صحنه باشیم.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: افراد با تحصیلات بالا و در سطح دکترا در  پایگاه های هلال احمر استان یزد  تلاش و خدمت می کنند که بسیار سنت خوب وحسنه ای است.

وی در مورد تعیین تکلیف نیروهای ایثار اظهارداشت: کار شرکت در هلال در یکی دو هفته از نظر اداری و استخدامی تمام میشود و این عزیزان به صورت شرکتی مانند کارمندان ثابت تحت پوشش قرار می گیرند.

محمودی بیان کرد: این تلاش از اوایل سال به طور جدی صورت گرفته و دولت مساعدت های خوبی داشته است، دکتر کولیوند با توجه به شناخت کامل از مشکلات حق و حقوق و مسکن را برای جمعیت هلال احمر پیگیری می کنند.

وی عنوان کرد: امید است همان طور که تغییراتی در چند ماه گذشته انجام شد برای ابتدای سال آینده این تحولات را تجربه کنند و همان طوری که امکانات خوبی اجرا شده است و منابع تخصیص یافته و اعضای هلال احمر به نوبت در قالب قرادادهای شرکتی به فعالیت می‌پردازند و پس از سالها وضعیت این عزیزان ساماندهی می شوند.

در ادامه مسائل و مشکلات پایگاه های امداد نجات هلال احمر شهرستان از جمله تجهیزات و خرید خودرو ست نجات و  امبولانس توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مطرح و تصمیمات لازم صورت گرفت.

همچنین در ادامه، امدادگران این پایگاه در گفتگویی صمیمانه با مسئولین، مطالبات خود را بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه