English

اورژانس موتوری در کلان‌شهرها و شهرهای پرتردد فعال می شود

رییس اورژانس کشور در سفر به یزد بیان کرد: اورژانس موتوری در کلان‌شهرها و شهرهای پرتردد فعال می شود.

اورژانس موتوری در کلان‌شهرها و شهرهای پرتردد فعال می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، جعفر میعادفر رییس اورژانس استان یزد در سفر به این استان درباره مشکلات اصلی اورژانس اعم از کمبود نیرو و فرسودگی ناوگان، توضیح و در مورد رفع مشکل کمبود نیروی انسانی در بخش اورژانس کشور، اظهار کرد: هرچند درخواست جذب ۷۰۰۰ نیروی انسانی به سازمان استخدامی کشور ارائه شده ولی تاکنون با جذب ۲۴۰۰ نفر موافقت شده و امیدواریم با رایزنی‌های صورت گرفته این رقم به سه هزار نیروی انسانی برسد.

وی از در دستور کار قرار گرفتن اورژانس موتوری در کلان‌شهرها و شهرهای پرتردد خبر داد و گفت: البته اورژانس موتوری در چند شهر یزد نیز راه‌اندازی شده است.

میعادفر افزود: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید آمبولانس پیش‌بینی شده و انتظار داریم نمایندگان مجلس در تصویب این بودجه و افزایش آن کمک کنند.

وی با بیان اینکه با تصویب و جذب این اعتبار یین یکهزار تا ۱۵۰۰ آمبولانس نو وارد اورژانس کشور می‌شود، ادامه داد: امید است با جذب اعتبار ظرف دو سال آینده تمام ناوگان فرسوده از رده خارج شوند.

رییس سازمان اورژانس کشور چالش مهم بعدی را کمبود نیروی انسانی دانست و گفت: با توجه به تفاوت فرهنگ ها و ضرورت ماندگاری نیروها، تلاش ما این است که جذب نیرو را به صورت بومی انجام دهیم. در همین راستا در سال جدید برای دانشگاه های متعدد مجوز جذب نیروی کارشناسی فوریت‌های پزشکی گرفتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه