English

انتخابات اتحادیه های صنفی بخش کشاورزی و دامی شهرستان یزد به زودی انجام می شود

جلسه هماهنگی اعضای هیات اجرایی و کمیته نظارت و تطبیق اتاق اصناف کشاورزی شهرستان یزد در محل دفتر مدیر تعاون روستایی برگزار و در خصوص اجرای روند انتخابات اتحادیه های صنفی بخش کشاورزی و دامی شهرستان یزد بحث و تبادل نظر شد.

انتخابات اتحادیه های صنفی بخش کشاورزی و دامی شهرستان یزد به زودی انجام می شود

به گزارش  خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان یزد، 27 دی ماه سال 1401 جلسه هماهنگی اعضای هیات اجرایی و کمیته نظارت و تطبیق اتاق اصناف کشاورزی شهرستان یزد در محل دفتر مدیر تعاون روستایی برگزار و در خصوص اجرای روند انتخابات اتحادیه های صنفی بخش کشاورزی و دامی شهرستان یزد بحث و تبادل نظر شد.

سید حسین دشتی مدیر تعاون روستایی استان یزد در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات اتحادیه های صنفی کشاورزی اظهار داشت: مطابق آئین نامه اجرایی و حدنصاب بهره برداران تخصصی عضو نظام صنفی در شهرستان یزد دو اتحادیه همگن صنفی در رشته های تخصصی (زراعت، باغبانی، منابع طبیعی) و (دام، طیور، شیلات، صنایع تبدیلی) تشکیل و جهت جذب و انتخاب هیات مدیره اتحادیه ها فراخوانی منتشر می شود.

گفتنی است از مجموع بیش از 11 هزار بهره بردار بخش کشاورزی و دامی شهرستان یزد قریب دو هزار و 200 نفر بهره بردار عضو نظام صنفی کارهای کشاورزی می باشند و تاکنون بیش از 3 هزار پروانه فعالیت برای کشاورزان و دامداران این شهرستان صادر شده است.

به اطلاع می رساند بهره برداران بخش کشاورزی و دامی شهرستان یزد درصورت درخواست داوطلبی در هیات مدیره و بارزس اتحادیه صنفی کشاورزی دامپروری، طیور، ماکیان، شیلات و خدمات و صنایع تبدیلی و اتحادیه صنفی کشاورزی باغبانی، زراعت و منابع طبیعی می توانند با مراجعه به دفتر اتاق اصناف کشاورزی شهرستان یزد در محل جهاد کشاورزی شهرستان و یا تماس با شماره 03538250161 اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه