English

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

ده‌ها طرح بزرگ صنعتی در بخش‌های نفت و گاز در حال اجرا است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ده‌ها طرح بزرگ صنعتی در بخش‌های نفت و گاز در حال اجرا است که با راه اندازی این طرح‌ها بسیاری از نیاز‌های کشور در شرایط تحریم تأمین می‌شود.

ده‌ها طرح بزرگ صنعتی در بخش‌های نفت و گاز در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در همایش دستاورد‌های دولت سیزدهم در دانشگاه آزاد اسلامی رامسر با بیان اینکه تأکید دولت سیزدهم ایجاد شرایط مطلوب برای مردم در کشور است، اظهار داشت: حل مشکل اشتغال، رونق تولید و صادرات اولویت دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: ده‌ها طرح بزرگ صنعتی در بخش‌های نفت و گاز در حال اجرا است که با راه اندازی این طرح‌ها بسیاری از نیاز‌های کشور در شرایط تحریم تأمین می‌شود.

معان پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم از روز نخست بدون وقفه برای حل مشکلات کشور کار‌های خوبی انجام داده و دشمنان تلاش کردند تا واقعیت‌ها را تحریف و ناامیدی را در کشور ترویج کنند، گفت: برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان نیز دولت کار‌های خوبی انجام داده که پیامد‌های آن در کشور نمود دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب و مردم بحث زیر ساخت شبکه ملی اطلاعات است، تصریح کرد: نزدیک به یک دهه در این زمینه کشور رشد کافی نداشته است و 30 درصد اقدامات لازم انجام شده بود که خوشبختانه در این دولت از روز اول بر این مسئله تأکید شده است.

حسینی با بیان اینکه اعتباراتی که در اختیار وزارت ارتباطات گذاشته شده است از ابتدای دولت تاکنون 30درصد رشد در این زمینه ایجاد شد که اکنون به میزان 60 درصد شبکه ملی اطلاعات تکمیل شده است که امیدواریم بقیه کارها نیز به سرعت انجام شود افزود: تقویت پیام های داخلی اقدام دیگری در زمینه زیر ساخت ملی اطلاعات است که باید انجام شود.

وی به سرمای شدید در کشور و تفاوت در هزینه قبض های گاز نسبت به گذشته اشاره کرد و بیان داشت: تصمیم دولت این است که همه تلاش ها به کار گرفته شود که فشاری به مردم وارد نشود و فعلاً در صدور قبض های جدید دست نگه داشته شد تا بررسی بیشتری صورت گیرد.

معان پارلمانی رئیس جمهور، امنیت غذایی را نیز یکی از اولویت‌های دولت عنوان کرد و اظهار داشت: دولت برای تحقق آن برنامه ریزی خوبی داشته و تاکنون نیز هفت میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کرده که 60 درصد بیش از گذشته است.

وی گفت: در راستای طرح جوانی جمعیت نیز بیش از 67 هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در نیمه نخست امسال پرداخت شد.

حسینی افزود: دولت سیزدهم علاوه بر تلاش‌هایی که در تحقق شعار‌های اقتصادی داشته است با انضباط مالی تلاش کرد تا کسری بودجه و کمبود‌ها و بدهی‌های دولت قبل را جبران کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه