English

شهردار شیراز مطرح کرد؛

تلاش مدیریت شهری شیراز برای زدودن چهره محرومیت از مناطق کم برخوردار

شهردار شیراز با اشاره به محرومیت‌زدایی و تلاش مدیریت شهری دوره ششم برای زدودن چهره محرومیت از این کلانشهر به اجرای ۷۷ پروژه در ۴۰ محله در گام نخست اشاره کرد.

تلاش مدیریت شهری شیراز برای زدودن چهره محرومیت از مناطق کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدحسن اسدی شهردار شیراز در گردهمایی یاوران شوراهای اسلامی محلات این کلانشهر گفت: موضوعات و مطالباتی که در این جلسه توسط یاوران شورا در مناطق یازده‌گانه بیان شد، به‌صورت کاربردی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مواردی که در بودجه ۱۴۰۲ پیش‌بینی‌نشده در متمم بودجه در نظر گرفته و عملیاتی می‌کنیم.

او در ادامه با پرداخت به موضوعات مطرح‌شده نظیر تقاطع‌های غیرهمسطح، زیرگذر گویم، دفع آب‌های سطحی، قطار شهری و طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیکی و... به تشریح مراحل مطالعاتی و اجرایی آن‌ها پرداخت.

این مقام ارشد مدیریت شهری که در کمیته مرکزی شوراهای اسلامی محلات شهر شیراز سخن می‌گفت، تعریف پروژه در مناطق را بر اساس نیازهای مناطق برشمرد و بیان کرد: اگرچه این پروژه‌ها در هر منطقه متفاوت است، اما نگاه تبعیض‌آمیزی وجود ندارد.

اسدی با اشاره به محرومیت‌زدایی و تلاش مدیریت شهری دوره ششم برای زدودن چهره محرومیت از این کلانشهر به اجرای ۷۷ پروژه در ۴۰ محله در گام نخست اشاره کرد.

او در ادامه سخنان خود با تصریح بر ارتباط دوسویه مدیریت شهری و شهروندان به نقش ویژه یاوران شورا به‌عنوان پل ارتباطی، خواستار تقویت این ارتباط دو سویه و مشارکت شهروندان در اداره و آبادانی شهر شد.

شهردار شیراز با تشریح مهم‌ترین اقدامات در ۱۰۰ روز اخیر گفت: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸۴ پروژه در حوزه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، خدمات شهری، زیست‌محیطی، حمل‌ونقل ریلی، ترافیکی و محرومیت‌زدایی به ارزشی بالغ‌بر ۷۹هزار میلیارد ریال بخشی از اقدامات شهرداری در راستای خدمت به مردم شیراز بوده است.

عملیاتی شدن برنامه شیراز ۱۴۰۴ با ۴۵ راهبرد، ۵۵ سیاست، ۶ مأموریت و ۹۸۶ پروژه عمرانی بر اساس شعار «شیراز؛ شهر فرهنگ شهروندی» مطابق با گفتمان "سومین حرم اهل‌بیت (ع)" از دیگر موضوعاتی بود که اسدی به آن پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه