English

طی۲۴ساعت گذشته صورت گرفت؛

دستگیری ۱۱ نفر اراذل و اوباش سابقه دار در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۱۱نفر از اراذل و اوباش که با مزاحمت ها و اقدامات شرارت آمیز خود آسایش ساکنان کاشان را سلب کرده بودند ، خبر داد.

دستگیری ۱۱ نفر اراذل و اوباش سابقه دار در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند در تشریح این خبر بیان داشت:طی ۲۴ساعت گذشته ، طرح جمع آوری اراذل و اوباش به طور همزمان در سطح شهرستان کاشان اجرا شد.

وی افزود: مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان از سحرگاه روز گذشته در چند عملیات غافلگیرانه، تعداد ۱۱نفر از اراذل و اوباش معروف را در شهر کاشان دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه پلیس ویژه در راستای برخورد با اراذل و اوباش و اقدامات افرادی که باعث بروز ناامنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می شوند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند ، تأکید کرد: با تمام توان در برابر اوباش می ایستیم و اجازه نمی دهیم به آرامش و آسایش مردم خللی وارد شود.

 سرهنگ کاکاوند در خاتمه خاطر نشان کرد: پلیس از تمامی ظرفیت ها‌ و توان خود در راستای مقابله با جرایم و برخورد با قانون ‌شکنان استفاده خواهد کرد و مجرمان و متخلفان بدانند که هیچگاه نمی توانند از نگاه تیزبین پلیس و قانون در امان باشند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه