English

۱۰ شب جشن انقلاب به مناسبت دهه فجر در دزفول

دبیر ستاد دهه فجر دزفول ضمن اعلام برنامه‌های فرهنگی و هنری این ایام گفت: جشن انقلاب به مدت ۱۰ شب در دزفول برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با بیان اینکه جشن انقلاب به مدت ۱۰ شب در این شهرستان برگزار می‌شود افزود: از ظرفیت هنرمندان شهرستان برای این جشن‌ها استفاده می‌شود.

علی‌رضا چرخابی با تاکید بر لزوم استفاده از فضای مجازی برای بیان دستاوردها افزود: ویژه‌برنامه‌های هنری برای مردم در نظر گرفته شده تا مردم با مقایسه عملکردها قبل و بعد از انقلاب آشنا شوند.

دبیر ستاد دهه فجر دزفول با اشاره به برگزاری نشست‌های خبری و جنگ‌های شادی، اجرای نمایش و اکران فیلم شهر ایستاده و اکران مستندی ۸۰ دقیقه‌ای در مورد دزفول در مجتمع فرهنگی را از برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و ادامه داد: اجرای موسیقی سنتی، برگزاری نشست‌های ادبی، فرهنگی و هنری با معرفی چهره‌های جوان، نمایشگاه عکاسی و نقاشی از دیگر برنامه‌های دهه فجر هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با بیان اینکه ۱۴۵ کانون فرهنگی و هنری در دزفول فعال است که ۷۵ کانون از این تعداد در شهرهای تابعه هستند گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی در خصوص سواد رسانه‌ای در سطح شهرستان دزفول ضروری است.

چرخابی با دعوت از رسانه‌ها و بازدید میدانی برای انتشار عملکرد و دستاوردهای انقلاب افزود: شورای اطلاع‌رسانی دولت از ابتدای امسال در استان خوزستان با ریاست استاندار تشکیل شده و قرار است با ریاست فرماندار و دبیری ارشاد در دزفول نیز تشکیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه