English

رئیس ستاد هماهنگی برنامه های دولت در دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران:

ایام الله دهه فجر برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی جاودانه است / برنامه های دهه فجر با مشارکت و حضور مردم برگزار شود

رئیس ستاد هماهنگی برنامه های دولت در دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه دهه فجر یادآور شکوه پیروزی ملت ایران بر طاغوت است که برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و الهام بخش است، گفت: جشن ایام الله دهه فجر باید با حضور و مشارکت مردم و در راستای تقویت امید در جامعه برگزار شود.

ایام الله دهه فجر برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی جاودانه است / برنامه های دهه فجر با مشارکت و حضور مردم برگزار شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد ثلاثی مشاور و دستیار ویژه استاندار و رئیس ستاد هماهنگی برنامه های دولت در دهه فجر انقلاب اسلامی استان مازندران در جلسه این ستاد با عنوان اینکه انقلاب اسلامی نماد اراده ملتی بزرگ در سایه رهبری حکیمانه مردی الهی و تاریخ ساز همانند حضرت امام خمینی (ره) است که با مشارکت ملت و نثار خون شهیدان والامقام بر قدرت نظام ستمشاهی و حامیان وی فائق آمد، اظهار داشت: دهه فجر یادآور شکوه پیروزی ملت ایران بر طاغوت است که برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و الهام بخش است.

وی، ایام الله فجر را فرصتی طلایی برای تبیین و تشریح آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: نسل جوان و آینده ساز باید با اقدامات بزرگ نظام در حوزه های مختلف آشنایی کامل پیدا کنند.

رئیس ستاد هماهنگی برنامه های دولت در دهه فجر انقلاب اسلامی استان مازندران، این ستاد را محور هرگونه برنامه ریزی برای برگزاری مراسم و برنامه های هماهنگ، شکوهمند و مردمی در دهه فجر امسال در مازندران عنوان کرد و افزود: تمامی برنامه های اجتماعی و فرهنگی و پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی که از سوی فرمانداران و دستگاه های اجرایی برای جمع بندی و برنامه ریزی به دبیرخانه ستاد دهه فجر ارسال می شود، با نظر نهایی و تأکیدات مقام عالی دولت در مازندران تأیید و تدوین می شود.

وی بر ارائه خدمات و اقدامات نظام به مردم به صورت تطبیقی و آماری تأکید کرد و اظهار داشت: فرمانداران و شهرداران در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم ایام الله دهه فجر و فضاسازی متناسب با این ایام نهایت اهتمام را معمول دارند و در راستای تأکید استاندار مازندران، اطلاع رسانی گسترده و مناسب را در این خصوص انجام دهند.

مشاور و دستیار ویژه استاندار و رئیس ستاد هماهنگی برنامه های دولت در دهه فجر انقلاب اسلامی استان مازندران گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال و ایام عید نوروز قرار داریم می بایست سواحل و جاده های مواصلاتی سراسر استان مورد پاکسازی قرار گیرد.

وی عنوان داشت: مردمی کردن دهه فجر با استفاده از ظرفیت های مردمی و تشکل های مختلف یکی از موضوعاتی است که باید اجرایی شود چرا که جشن واقعی این دهه باید با حضور و مشارکت مردم و در راستای تقویت امید در جامعه برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه