English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج خبر داد؛

برگزاری دومین جشنواره مولودی خوانی نبوی در کردستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: دومین جشنواره مولودی خوانی نبوی(سماع) با همکاری مؤسسه امامت و مهدویت این دانشگاه برگزار می شود.

برگزاری دومین جشنواره مولودی خوانی نبوی در کردستان

به گزارش خبر گزاری موج کردستان، قباد میمنت آبادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: این جشنواره همزمان با ۱۳ رجب آغاز می شود و تا نیمه شعبان ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به ارسال هشت مقاله علمی پژوهشی توسط محققان بخش مولودی خوانی به دبیرخانه جشنواره، افزود: تاکنون ۱۵ گروه در بخش دف نوازی و و مدیحه سرایی گروهی آثار خود را ارسال کرده اند و در بخش مولود نامه و معراج نامه هم ۱۰ اثر دریافت شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ادامه داد: بخش‌های جشنواره شامل بخش دانشجویی، آزاد و تکریم از پیشکسوتان در راستای تببین و توسعه فرهنگ نبوت و امامت با حضور اندیشمندان و فرهیختگان این حوزه ها است.

میمنت آبادی با بیان اینکه اولین دوره جشنواره مولودی خوانی نبوی در این دانشگاه با موفقیت برگزار شد، اضافه کرد: محورهای جشنواره شامل گروه‌های مولودی خوان، بخش های انفرادی شعر و مدیحه سرایی و بخش مقاله است.

وی یادآور شد: اندیشمندان و مولودی خوانان در استان های کُردنشین به ویژه کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی می توانند آثار خود را به صورت حضوری یا مراجعه به سایت دانشگاه آزاد، بخش جشنواره مولودی خوانی نبوی تا ۱۵ بهمن ارسال کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اظهار کرد: سال گذشته و در دوره نخست ۱۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های جشنواره سراسری امامت و مهدویت را برگزار کردند و موفقیت در برگزاری این دوره باعث شد که امسال تمام استان‌های کشور مجری برگزاری این جشنواره باشند.

در این جلسه، از پوستر دومین جشنواره مولودی خوانی نبوی رونمایی شد.

آیین اختتامیه دومین جشنواره مولودی خوانی نبوی ۲۶ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار می شود.

در کردستان ۱۳ هزار دانشجو در ۴۰۰ رشته محل از کاردانی تا مقطع دکتری مشغول به تحصیل در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه