English

عضو شورای شهر شیراز خبر داد؛

تدوین سند محرومیت زدایی شهر شیراز برای اولین بار در کشور

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سند جامع محرومیت زدایی شهر شیراز برای اولین بار در کشور در این شهر تدوین شده است و به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

تدوین سند محرومیت زدایی شهر شیراز برای اولین بار در کشور

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سیده مریم حسینی رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز امروز، دوم بهمن ماه در شصت و سومین جلسه این کمیته ضمن بیان ضرورت بر نیاز به تدوین نقشه راه در امر رفع محرومیت در مناطق کم‌ برخوردار از رونمایی سند جامع محرومیت‌زدایی و افتخاری منحصر به فردی دیگر برای شیراز خبر داد.

وی تصریح کرد: در واقع این طرح مقدمه افق بلند مدت برای شیراز است تا زیرساخت‌های لازم پیش‌بینی و به مرور شاهد پایان محرومیت در محلات شهر شیراز باشیم.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز سند جامع محرومیت‌زدایی با محوریت ۴۰ محله هدف را یک اتفاق بزرگ تاریخی بیان کرد و افزود: برای اولین بار در ایران کامل‌ترین سند جامع محرومیت‌زدایی با کمک مهندسین خبره و با تجربه شهرداری شیراز تدوین و به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید که امیدواریم شاهد کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در محلات کم برخوردار باشیم و بتوانیم در همین راستا به نیازمندان واقعی خدمت کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: با اجرایی شدن این سند نیازهای محلات مربوط به نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان به آمار و اطلاعات جامع و به‌روز، جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر برآورده خواهد شد و تمام وظایف دستگاه‌های مسئول مشخص و از موازی کاری و اهمال مسئولیت‌ها جلوگیری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه