English

با حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور؛

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری استان یزد برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری استان یزد با حضور جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور برگزار شد.

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری استان یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد، مجمع عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد روز شنبه یکم بهمن ماه در سالن شهید دهقان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور، بیژن شفیع خراسانی معاون پشتیبانی فدراسیون، محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.

در ابتدا دستور کار جلسه توسط دبیر هیات قرائت شد.

سپس جمال تقی نژاد رئیس هیات استان گزارشی از عملکرد و بیلان مالی این هیات در سال 1400 ارائه کرد که مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

در ادامه جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور ضمن قدردانی از فعالین ورزش کارگری این استان، گفت: رسالت اصلی فدراسیون ورزش کارگری و هیات های استانی تحقق شعار ورزش، نشاط و بهره وری است؛ کار کردن در حوزه ورزش کارگری یک کار جهادی بوده که قطعاً نشاط و شادابی نیروی کار، به سلامت جامعه نیز کمک می کند.

وی تقویت هیات های شهرستانی، اجرای پویش دوشنبه های ورزش کارگری و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی را مورد تاکید قرار داد.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان جامعه کارگری یزد را قریب به240 هزار نفر اعلام کرد و افزود: کارگران و نیروی انسانی به همراه خانواده این عزیزان چیزی بالغ بر 80 درصد جمعیت استان را تشکیل داده اند و همین موضوع باعث شده یزد به نوعی یک استان کارگری در حوزه های مختلف به شمار رود؛ ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و رفاهی به این جامعه عظیم نیازمند همراهی دستگاه هایی همچون آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و بسیج می باشد.

علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با بیان اینکه ورزش کارگری در راستای برنامه عدالت محوری است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر تولید و شکوفایی اقتصادی داخلی تاکید ویژه دارند و این امر زمانی به درستی محقق می شود که نیروی کار ما به عنوان گرداننده اصلی چرخ های اقتصاد کشور از سلامت روح و جسم برخوردار شوند تا به تبع آن بهره وری نیز افزایش یابد.

پورسلمان حمایت از ورزش کارگری استان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: هیات ورزش کارگری استان یکی از هیات های خوب و فعال در سطح استان می باشد و آمار نشان می دهد در طول سالهای اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه