English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد؛

کشف بیش از ۵ هزار کیلو روغن احتکار شده درخمینی شهر / یک نفر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف 5 هزار و 500 کیلو روغن احتکار شده به ارزش 4 میلیارد ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

کشف بیش از 5 هزار کیلو روغن احتکار شده درخمینی شهر / یک نفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای مقابله با احتکار کالا و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در خصوص احتکار روغن خوراکی در پارکینگ منزلش در یکی از محلات این شهرستان مطلع و سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از این محل بازدید که در نتیجه موفق به کشف 5 هزار و 500 کیلو روغن خوراکی احتکار شده شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای احتکاری مکشوفه را 4 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه مالک منزل دستگیر و به همراه پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق و احتکار کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و می طلبد که در این زمینه همه نهادها و مردم نهایت همکاری را با مبادی مربوطه داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه