English

فعالیت ۵۰ تیم امدادی هلال احمر یزد در سفر ریاست جهموری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در پی سفر رئیس جمهور به یزد پوشش امدادی این سفر، با همکاری تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان یزد انجام گرفت.

فعالیت 50 تیم امدادی هلال احمر یزد در سفر ریاست جهموری

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به سفر رییس جمهور به یزد گفت : در پی سفر رییس جمهور محترم و هیئت دولت به یزد پوشش امدادی سفر،  با همکاری بیش از 50 تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان یزد انجام گرفت.

وی با بیان اینکه تیم های امدادی از شهرستانهای اردکان ، اشکذر ، یزد ،مهریز ، میبد و تفت حضور داشتند ،  افزود : به همین منظور  120 امدادگر ( 35 نفر خواهر، 75 نفر برادر) و 35 نفر از اعضا جوانان و 30 نفر از نجاتگران پرسنل به کار گرفته شده است، ضمن اینکه 4 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه خودرو کمک دار نیز در طول مسیر استقبال پوشش امدادی این مسیر را برعهده داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام اینکه یک تیم آنست و یک تیم ۲۲ نفره واکنش سریع نیز در محل حضور داشتند، بیان داشت: تمامی یگان امدادی استان با هماهنگی ستاد مرکزی سفر ، در آماده باش کامل بودند .

گفتنی است سفر رئیس جمهور به یزد طی امروز و فردا انجام خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه