English

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند خبرداد:

شکار قوچ وحشی ملوسان و حبس تعزیری برای شکارچی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند با اشاره به جریمه نقدی و حبس تعزیری برای شکارچی غیرمجاز در منطقه ملوسان در تشریح این خبر، اظهار کرد: یکی از شکارچیان غیرمجاز شهرستان نهاوند به اتهام شکار یک راس قوچ وحشی به مراجع قضایی معرفی شد.

شکار قوچ وحشی ملوسان و حبس تعزیری برای شکارچی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، عزیز قیاسی  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند با اشاره به جریمه نقدی و حبس تعزیری برای شکارچی غیرمجاز در منطقه ملوسان در تشریح این خبر، اظهار کرد: یکی از شکارچیان غیرمجاز شهرستان نهاوند به اتهام شکار یک راس قوچ وحشی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: حسب رای صادره از شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری ۲ نهاوند این فرد که بدون اخذ پروانه شکار در منطقه حفاظت شده ملوسان مبادرت به شکار یک رأس قوچ وحشی کرده بود، حسب دستور دادستانی شهرستان منزل وی مورد تجسس قرار گرفت که پس از کشف اجزای جانور وحشی شکار شده و همچنین کشف آلات و ادوات شکار کیفرخواست از دادستانی شهرستان برای وی صادر شد.

قیاسی ادامه داد: این فرد حسب رای صادره از شعبه ۱۰۳ کیفری ۲ نهاوند به تحمل هفت ماه حبس تعزیری که برای یک‌سال با توجه به عدم سابقه محکومیت تعلیق و به مبلغ ۵۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

 به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست نهاوند، وی تاکید کرد: همچنین شکارچی مورد نظر به علت اتلاف و شکار یک راس قوچ مکلف به پرداخت ۲۵۰ میلیون ریال ضرر و زیان در حق سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از جریمه نقدی و حبس تعزیری برای شکارچی غیرمجاز در منطقه ملوسان نهاوند خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه