English

مدیرعامل شرکت گاز کردستان خبر داد؛

۵۹۵ کیلومتر شبکه‌گاز در کردستان اجرا شد

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، ۵۹۵ کیلومتر شبکه گاز در مناطق شهری و روستایی استان اجرا شد.

۵۹۵ کیلومتر شبکه‌گاز در کردستان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله گری روز پنجشنبه اظهار کرد: امسال روزانه به طور متوسط بیش از پنج کیلومتر شبکه گذاری گاز در مناطق مختلف استان کردستان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا پایان آذر تعداد ۱۷ هزار و ۲۴۷ اشتراک جدید گاز در استان واگذار شد، افزود: در همین مدت، هفت هزار و ۹۸۵ علمک در مناطق شهری و روستایی استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: از این تعداد، ۲ هزار و ۳۵۴ علمک در شهرها، پنج هزار و ۵۱۵ علمک در روستاها و ۱۱۶ انشعاب نیز برای واحدهای صنعتی و تولیدی نصب شد.

فعله‌گری اضافه کرد: تعداد علمک های نصب شده در سطح استان در ۹ ماهه منتهی به آذرماه و با توجه به اهداف برنامه ریزی شده، ۹۷ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۳ شهر با ضریب ۱۰۰ درصد و هزار و ۵۰۷ روستا با ضریب نفوذ حدود ۹۸.۵ درصد تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

در حال حاضر ۶۰۱ هزار و ۲۳۰ مشترک گاز در استان کردستان وجود دارد که ۴۳۴ هزار و ۳۳۳ اشتراک در بخش شهری و ۱۶۶هزار و ۸۹۷ در بخش روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه