English

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

۳۰ میلیارد ریال برای آنتن‌دهی تلفن همراه روستاهای پلک لک و پلک گردل هزینه می‌شود

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از هزینه ۳۰ میلیارد ریال برای آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در روستاهای پلک لک و پلک گردل چوار خبر داد.

۳۰ میلیارد ریال برای آنتن‌دهی تلفن همراه روستاهای پلک لک و پلک گردل هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی اکبر بسطامی در بازدید از روستاهای شهرستان چوار با تقدیر و تشکر از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: روستاییان از اقشار زحمت‌کش، فعال و مولد بوده و نقش بسیار مهمی در تولید محصولات دامی و کشاورزی دارند و تحقق شعار تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین در حوزه کشاورزی و دامداری نیازمند بهبود فضای زندگی روستاییان است.

وی ادامه داد: اجرای طرح هادی روستایی نقش عمده‌ای در تشویق به سکونت مردم در روستاها و بهبود فضای زندگی روستاییان داشته است و تداوم این موضوع در طول چندسال اخیر نه تنها موجب عدم مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها شده بلکه پدیده مهاجرت معکوس در استان را شاهد هستیم که این امر باعث رونق زندگی در روستاها شده است.

بسطامی تصریح کرد: اجرای طرح هادی برای ۶ هزار متربع در روستای پلک گردل انجام گرفته است و چهار دهنه پل عبور و مرور داخل رودخانه روستا نیز در آینده نزدیک انجام می گیرد.

وی ادامه داد: برای روستای پلک لک نیز از امروز طرح هادی برای بالغ بر ۶ هزار متر آغاز خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با توجه به مطالبه مردم برای استفاده از اینترنت و آنتن‌دهی از برنامه ریزی برای احداث سایت تلفن همراه 3G و 4G در دو روستای پلک‌لک و پلک گردل با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال جهت رفع مشکل آنتن‌دهی و اینترنت با همکاری شرکت مخابرات و همراه اول خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه