English

آیت الله نوری همدانی در دیدار با وزیر کشور؛

حفظ نظام اسلامی متکی خدمت به مردم و ایجاد آسایش و رافاه عمومی است

مرجع تقلید شیعیان کفت: حفظ نظام اسلامی متکی به عواملی است که از جمله آنان خدمت به ملت است تا مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند.

حفظ نظام اسلامی متکی خدمت به مردم و ایجاد آسایش و رافاه عمومی است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله حسین نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با وزیر کشور با تاکید بر اینکه دولتمردان با حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می‌توانند توطئه‌های دشمنان در ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کنند، اظهار داشت: حفظ و حراست از نظام اسلامی یکی از موضوعات مهمی است که امام راحل همواره به آن تاکید داشتند.

این مرجع تقلید عنوان داشت: حفظ نظام اسلامی متکی به عواملی است که از جمله آنان خدمت به ملت است تا مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند.

وی افزود: برنامه ریزی ها در راستای از بین بردن ظلم، تبعیض و فقر باید در دستور کار باشد که اگر این موارد برطرف نشود در حقیقت انقلاب اسلامی به اهداف خود نرسیده است.

این مرجع تقلید عنوان داشت: با پشت میز نشستن نمی‌توان کار مردم را حل کرد و مسئولین باید تلاش کنند تا همواره در میان مردم باشند و مردم نیز به آنان دسترسی داشته باشند.

آیت الله نوری همدانی افزود: در دیدار با رئیس جمهور به ایشان تاکید کردم که توجه به مردم و حل مشکلات آنان باید در دستور کار باشد و آنچه در راستای رفاه و معیشت مردم صورت می‌گیرد باید برای مردم قابل لمس و آشکار باشد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امروز مردم ما در سختی‌های معیشتی به سر می‌برند افزود: مسئولان باید کمر همت را ببندند تا مشکلات مردم را حل کنند که در این راستا توجه به بیت المال و همچنین استفاده از نیروهای کارآمد مؤثر است.

وی تاکید کرد: موضوعاتی همانند تولید و اشتغال زایی به صورت جدی باید دنبال شود تا مردم با تکیه بر توانمندی خود عزت و کرامت شأن حفظ شود.

این مرجع تقلید خدمت در وزارت کشور را مسئولیتی مهم و خطیر برشمرد و گفت: حوزه فعالیت در وزارت کشور بسیار وسیع و گسترده است.

وی ابراز داشت: اقداماتی که در راستای فعال سازی کارخانه‌ها صورت می‌گیرد و یا برای مناطقی خدمت‌رسانی ویژه انجام می‌پذیرد می‌بایست در رسانه ملی منعکس شود تا مردم از این خدمات اطلاع یابند.

آیت الله نوری همدانی عنوان داشت: دشمنان کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره دست به توطئه و جنایت زده‌اند و باید تلاش کنیم تا دشمنان جرأت اقدام علیه ما را نداشته باشند که در این راستا حل مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیار تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه مردم از مراجع و علما انتظار دارند تا مشکلات معیشتی را به گوش مسئولین برسانند افزود: ما مشکلات دولت را هم درک می‌کنیم و عده‌ای تلاش می‌کنند تا مردم را از انقلاب و نظام اسلامی ناامید کنند که در این راستا مسئولین با کار جهادی و همت مضاعف در خدمت به مردم می‌توانند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه