English

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد؛

اجرای ۲۴۸ پروژه حمایتی داوطلبانه تا پایان دی ماه در استان اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای 248 پروژه حمایتی داوطلبانه توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه خبر داد.

اجرای 248 پروژه حمایتی داوطلبانه تا پایان دی ماه در استان اصفهان

محمد نوید متقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: به همت داوطلبان و خیرین هلال احمر استان از ابتدای  سالجاری 248 پروژه داوطلبی به همت داوطلبان نیکوکار در سطح استان اصفهان اجراشده است.

وی افزود: از ابتدای سال 1401 با اجرای پروژه های حمایتی در جمعیت هلال احمر استان اصفهان، بیش از 52 هزار نفر به طور مستقیم از این خدمات بهره مند شدند.

این مقام مسئول گفت: این پروژه ها با مشارکت 1153 داوطلب به ارزش  بیش از 55 میلیارد و 882میلیون ریال در شعب سراسر استان در قالب کمک های حمایتی و معیشتی و به منظور رفع مشکلات اقشارمحروم به ویژه بیماران نیازمندانجام شده است.

 محمد نوید متقی با بیان اینکه با اجرای پروژه های داوطلبی در این مدت بیش از 52407 مددجو از این پروژه ها بهره مند شده اند، اظهار کرد: این پروژه ها شامل اهدای تجهیزات پزشکی مانند دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن و مانومتر، ،پالس اکسی متر جهت بانک تجهیزات پزشکی و همچنین اهدا و توزیع بسته های بهداشتی و سبدهای غذایی، لوازم التحریر  به دانش آموزان، اهدای هزینه دارو ودرمان، توزیع غذا و هدایا بین کودکان کار، پروژه های کار آفرینی و سایر پروژه های حمایتی می باشد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان از عموم مردم به ویژه خیرین و داوطلبان خواست با مشارکت در اجرای پروژه های داوطلبی در راستای اهداف بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال احمر به یاری نیازمندان جامعه اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه