English

رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

مشکل بیمه بانوان امدادگر برطرف شده است

رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با امدادگران و نجاتگران استان مازندران در شهرستان بابل، گفت: بانوان امدادگر نگران بیمه نباشند، این مشکل حل شده است.

مشکل بیمه بانوان امدادگر برطرف شده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور در دیدار خود با امدادگران شهرستان بابل که به همراه نماینده مردم بابل در مجلس و رئیس فراکسیون هلال‌احمر در مجلس شورای اسلامی‌ صورت گرفت؛ در پاسخ به انتقاد بانوان امدادگر درباره برقرار نشدن حق بیمه آنها، اظهار داشت: بانوان امدادگر نگران بیمه نباشند، این مشکل حل شده است.

همچنین، مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما باید ارزش کار جهادی و داوطلبانه را بدانیم و قدردان آن باشیم.

وی ادامه داد: حدود 60 هزار امدادگر و نجاتگر در کشور فعال هستند که آمار بالایی به حساب می‌آید‌ و هلال احمر 600 پایگاه امدادی هم در سطح کشور دارد ولی باید این تعداد با توجه به گستردگی و تنوع حوادث، به 3 هزار پایگاه برسد.

سعادتی گفت: بیش از 4600 خودروی سبک و سنگین امدادی باید داشته باشد که حتی 50 درصد از این خودروها هم در اختیار هلال احمر نیست.

وی افزود: هلال احمر برای به‌روز رسانی ناوگان و انبارهای امدادی خود، به بالای 100 هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد و این مبلغ باید در برنامه هفتم توسعه گنجانده شود.

در ادامه رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس نیز در دیدار با امدادگران هلال‌احمر بابل از پیگیری برای حل مشکل استخدام داوطلبان هلال احمر خبر داد و بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در مجلس مطالبات به حق داوطلبان هلال احمر را پیگیری کنیم.

علی اصغر باقرزاده عنوان داشت: هلال احمر به خودی خود یک دولت کوچک است و نمونه تمام وزارتخانه‌ها را در آن می‌بینیم و 70 عضو فراکسیون هلال احمر، خود را موظف به پیگیری مطالبات هلال احمری‌ها می دانند.

وی با بیان اینکه در همه حوزه‌ها شاهد جهش های خوبی در هلال‌احمر بوده‌ایم، تصریح کرد: هر بودجه‌ای که به هلال‌احمر اختصاص یابد، سرمایه گذاری است؛ نه هزینه.

رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در تلاش هستیم که موضوع استخدام داوطلبان هلال احمر را به سرانجام برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه