English

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

۱۲ مادر باردار گرفتار در برف و کولاک به مراکز درمانی منتقل شدند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از عصر شنبه تا امروز ۱۲ مادر باردار گرفتار در برف و کولاک به مراکز درمانی منتقل شدند.

۱۲ مادر باردار گرفتار در برف و کولاک به مراکز درمانی منتقل شدند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، رضا پیرا روز دوشنبه اظهار داشت: از روز شنبه تاکنون بیش از هزار و ۴۰۰ تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی استان برقرار شده که ۲۵۱ مورد منجر به اعزام آمبولانس، ۳۳۱ مورد مشاوره، ۵۶ مورد مزاحمت و ۷۶۳ مورد دیگر موارد بوده است.

وی افزود: ۲۰ فقره از گزارش‌های دریافتی مربوط به حوادث مرتبط با حمل و نقل، ۴۳ مورد به دیگر حوادث مربوط و ۲۱۹ مورد نیز به بیماری‌ها اختصاص داشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۲۲ نفر در حوادث مرتبط با حوادث جاده‌ای مصدوم شده بودند و ۶ نفر به دلیل مسمومیت و یک نفر هم بر اثر سرمازدگی به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

پیرا با بیان اینکه در این مدت ۱۷۲ بیمار خدمات اورژانس دریافت کردند، ادامه داد: از این تعداد ۱۹ بیمار قلبی، ۱۳ بیمار تنفسی، ۱۲ مورد مادران باردار و ۱۲۸ مورد هم دیگر بیماران بود که ۲۱ بیمار تصادفی به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: از روز شنبه تاکنون ۱۲ مادر باردار گرفتار در برف توسط نیروهای فوریت پزشکی ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نوزاد هم در آمبولانس به دنیا آمد.

پیرا خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس به صورت شبانه روزی آماده یاری رساندن به هموطنان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه