English

فرماندار قزوین:

راه های اصلی شهرستان باز است و مسافر در راه مانده نداریم

فرماندار قزوین گفت: در حال حاضر همه راهدارخانه‌های شهرستان در حال آماده‌باش هستن و با تلاش‌های صورت گرفته کلیه جاده‌های اصلی شهرستان باز هستند، عملیات بازگشایی معابر روستایی نیز در بخش‌های الموت، طارم، کوهین و بخش مرکزی بلافاصله بعد از پایان بارندگی آغاز خواهد شد و مسیرها به ترتیب اولویت بازگشایی خواهند شد.

 راه های اصلی شهرستان باز است و مسافر در راه مانده نداریم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،عباس کاظمی فرماندار قزوین با حضور میدانی در معابر و جاده‌های مواصلاتی ضمن نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی از زحمات دستگاه‌های خدمات‌رسان تقدیر کرد.

 در این بازدید ضمن تأکید بر رفع برخی نواقص و پیگیری برای تسریع در خدمات‌رسانی به شهروندان توصیه کرد با توجه به بارش برف در سطح شهر و همچنین جاده‌های مواصلاتی از تردد غیرضرور خودداری کنند.

فرماندار قزوین تاکید کرد: کلیه دستگاه‌ها از جمله راهداری، سازمان‌های مختلف شهرداری، پلیس انتظامی و راهور، هلال احمر، اورژانس، سپاه، بسیج و ارتش، ادارات کل راه، گاز، برق و آب مشغول خدمت‌رسانی هستند و تا این لحظه مشکلی برای مسافران وجود ندارد و ترددها در حال انجام است.

این مسئول یادآور شد: از ماه‌ها قبل طبق هماهنگی‌های انجام شده مکان‌هایی برای اسکان‌های اضطراری مسافران در نظر گرفته شده ولی تا این لحظه مسافر در راه مانده‌ای در جاده‌های شهرستان نداشته‌ایم.

فرماندار شهرستان با اشاره به بسته بودن برخی جاده های روستایی اضافه کرد: در حال حاضر همه راهدارخانه‌های شهرستان در حال آماده‌باش هستن و با تلاش‌های صورت گرفته کلیه جاده‌های اصلی شهرستان باز هستند، عملیات بازگشایی معابر روستایی نیز در بخش‌های الموت، طارم، کوهین و بخش مرکزی بلافاصله بعد از پایان بارندگی آغاز خواهد شد و مسیرها به ترتیب اولویت بازگشایی خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه