English

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبر داد:

آماده باش کامل گروه های جهادی و ماشین آلات بسیج سازندگی استان قزوین برای امدادرسانی

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت : در راستای خدمات مردم یاری، گروه های جهادی، ماشین آلات و رانندگان بسیج سازندگی استان در آماده باش کامل برای امدادرسانی به شهروندان و برف روبی معابر شهری از ابتدای بارش ها هستند.

آماده باش کامل گروه های جهادی و ماشین آلات بسیج سازندگی استان قزوین برای امدادرسانی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین  با اشاره به بارش برف سنگین در همه شهرهای استان، بیان کرد:در راستای خدمات مردم یاری، ماشین آلات و رانندگان بسیج سازندگی استان در آماده باش کامل برای امدادرسانی به شهروندان و برف روبی معابر شهری از ابتدای بارش ها هستند.

وی از بروف روبی معابر شهر از ابتدای صبح امروز و امدادرسانی به شهروندان خبر داد و افزود: ماشین آلات سازمان بسیج سازندگی علاوه بر انجام ماموریت های مختلف عمرانی و محرومیت زدایی در امدادرسانی به شهروندان نیز به کار گرفته می شود.

سرهنگ طاهرخانی از امدادرسانی گروه های جهادی به شهروندان و روستاییان خبر داد و اظهار کرد: گروه های جهادی استان در پی بارش برف در کنار نیروهای امدادی راهداری و مدیریت بحران استان آماده ارایه خدمات هستند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: تعدادی از گروه های جهادی نیز برای امدادرسانی به روستاها اعزام شده اند تا مردم را در برف روبی خانه های روستایی یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه