English

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی:

دو تغییر کاربری غیرمجاز در سوادکوه‌شمالی قلع و قمع شد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی از قلع و قمع دو مورد تغییر کاربری غیر‌مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

دو تغییر کاربری غیرمجاز در سوادکوه‌شمالی قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی نوری‌نژاد سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی اظهار داشت: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی، دو مورد تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 270 مترمربع در اراضی کشاورزی روستای سنگسی منطقه لفور شهرستان سوادکوه‌شمالی با حضور نمایندگان دادسرا، نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین جهاد کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شد.

وی ادامه داد: مطابق با ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی موضوع این قانون که به صورت غیرمجاز و بدون اخذ مجوز از کمیسیون موضوع تبصره 1 ماده 1 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی اقدام به تغییر کاربری کنند، علاوه بر قلع و قمع بنا، به پرداخت جزای نقدی از یک تا سه برابر بهای اراضی زراعی و باغی به قیمت روز زمین با کاربری جدید که مورد نظر متخلف است و در صورت تکرار جرم به حداکثر جزای نقدی و حبس از یک ماه تا 6 ماه محکوم خواهند‌ شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی به کشاورزان و باغداران توصیه کرد: بدون اخذ مجوزهای قانونی نسبت به تغییر کاربری اراضی زراعی خود اقدام نکنند و قبل از اقدام به تغییر کاربری نسبت به دریافت مشاوره به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه