English

دیدار جمعی از نوجوانان قرآنی استان قم با آیت الله سعیدی

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت در ادامه دیدارهای هفتگی با نوجوانان در دیدار جمعی از دانش آموزان برتر قرآنی استان قم گفت: قرآن همانطور که برای قاریان و حافظان افتخار است برای آنها به همان اندازه مسئولیت می آورد از این رو باید خود را نسبت به قرائت قرآن و عمل به احکام و راه‌های هدایتی که در آن وجود دارد مکلف بدانیم.

دیدار جمعی از نوجوانان قرآنی استان قم با آیت الله سعیدی

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در ادامه دیدارهای هفتگی با نوجوانان و دانش آموزان پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت با جمعی از دانش آموزان برتر قرآنی استان قم دیدار کرد.

وی با بیان اینکه چهره های قرآنی وظیفه سنگین‌تری نسبت به سایر افراد دارند، اظهار کرد: قرآن همانطور که برای قاریان و حافظان افتخار است برای آنها به همان اندازه مسئولیت می آورد از این رو باید خود را نسبت به قرائت قرآن و عمل به احکام و راه‌های هدایتی که در آن وجود دارد مکلف بدانیم.

تولیت حرم مطه بانوی کرامت با بیان اینکه در روایات نقل شده است که فضه خادمه بعد از شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها جز با کلمات قرآن سخن نمی گفت، افزود: ما هم باید ارتباط خود را با قرآن افزایش دهیم و از اهل بیت علیهم السلام و رفتارهای مورد پسند آنان الگو بگیریم و قرآن را در زندگی جاری و ساری کنیم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت نوجوانان در برنامه های مختلف مذهبی و انقلابی استفاده شود، گفت: این برای ما افتخار است که حضور نوجوانان را در عرصه های مذهبی و انقلابی شاهد باشیم و این حضور باید پر رنگ تر شود.

همچنین در ابتدای این دیدار دانش آموزان نیز به بیان دیدگاه ها، دغدغه ها و پیشنهادات خود در حضور آیت الله سعیدی پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه