English

طرح «یاریگران محله» در مناطق هشت‌گانه قم برگزار می‌شود

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری طرح «یاریگران محله» گفت: این طرح در راستای افزایش فرهنگ شهروندی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح محلات مناطق هشت‌گانه کلان‌شهر قم با حضور فعالان اجتماعی برگزار می‌شود.

طرح «یاریگران محله» در مناطق هشت‌گانه قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجتبی بُستان در کارگاه آموزشی «یاریگران محله» که در سالن غدیر کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: در واقع این کارگاه آموزشی ویژه فعالان، رابطان و کُنشگران اجتماعی برگزار می‌شود، چراکه این افراد سهم عمده‌ای را در مباحث آموزشی در سطح محله‌های شهر دارند.

وی ادامه داد: این طرح و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با آن؛ با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قم و جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور زائرین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با تأکید بر اهمیت توجه به مساله «آموزش» گفت: در اجرای طرح «یاریگران محلات»، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با سرفصل‌های مهارت کار تیمی، مهارت‌های ارتباطات مؤثر، خلاقیت، مهارت حل مساله، شبکه‌سازی و تیم‌سازی برگزار خواهد شد.

وی همچنین بر ضرورت تدوین برنامه‌های جدید و مبتنی با شرایط روز تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه