English

آغاز فرایند نیازسنجی آموزشی سال ۱۴۰۲ شهرداری قم

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم، از آغاز فرایند نیازسنجی آموزشی سال 1402 شهرداری قم خبر داد.

آغاز فرایند نیازسنجی آموزشی سال ۱۴۰۲ شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی‌اصغر آمده مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به آغاز فرایند نیازسنجی آموزشی شهرداری برای سال ۱۴۰۲، اظهار داشت در راستای توسعه توانمندی کارکنان شهرداری قم در سال ۱۴۰۱ تاکنون طی ۱۰۰ دوره آموزشی برگزارشده است.

وی با بیان اینکه در این دوره‌های تخصصی آموزشی بیش از ۴۳ هزار نفر ساعت مشارکت داشته‌اند، ابراز کرد: این دوره‌های آموزشی در راستای توانمندسازی و بهبود فرآیندها و ارائه آموزش‌های لازم برگزارشده است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم، فرایند نیازسنجی آموزشی در راستای حل مسائل شهر و همچنین حوزه‌های مختلف مدیریتی شهرداری قم آغاز شده است، افزود: اداره آموزش با برگزاری جلسات متعدد با حوزه‌های مختلف شهرداری (ستاد، مناطق، سازمان‌ها) و با همکاری و مشارکت کارشناسان هر حوزه، موضوعات آموزشی مختلفی را احصا و شناسایی کرده و تلاش می‌شود تا دوره‌های آموزشی با رویکرد مسئله محوری و کاربردی برنامه‌ریزی شود.

وی در خاتمه از کلیه سرمایه‌های انسانی شهرداری درخواست کرد تا مسائل و مشکلات آموزشی در حوزه سازمانی خود را از طریق رابطین آموزشی به اداره آموزش انتقال داده تا در برنامه‌ریزی دوره‌های سال بعد در نظر گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه