English

سردار غلامرضا جعفری عنوان کرد؛

شناسایی و دستگیری ۱۸ اخلالگر نظم عمومی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 18 اخلالگر نظم عمومی در استان خبر داد.

شناسایی و دستگیری 18 اخلالگر نظم عمومی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر عنوان کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات و درخواست های شهروندان جهت برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش همه جانبه مأموران پلیس امنیت عمومی استان به منظور پاکسازی نقاط و محلات آلوده، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در قالب طرح محله محور با هدف مقابله با ناهنجاری ها به مدت 48 ساعت در محلات مختلف شهرستان بندرعباس اجرا شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهارداشت: در این طرح در چند عملیات ضربتی 18 نفر از مخلان نظم عمومی و متهمان فراری و تحت تعقیب قضائی و انتظامی که با ایجاد رعب و حشب برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید بر هماهنگی پلیس و مرجع قضائی در استمرار اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با قانون شکنان، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنیتی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محلات اقدام گردد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: برابر ماده 617 قانون مجازات اسلامی، هرکس به وسیله چاقو یا هرنوع سلاح دیگر تظاهر یا قدرت نمایی کند و یا آن را وسیله مزاحمت اشخاص یا اخاذی یا تهدید قرار دهد یا با کسی گلاویز شود، در صورتی که از مصادیق محارب نباشد به حبس از شش ماه تا دو سال حبس و ۷۴ضربه شلاق محکوم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه