English

معاون خدمات شهری کرمانشاه:

تمامی نیروهای خدماتی شهرداری کرمانشاه در حال آماده باش مقابله با یخبندان هستند

معاونت محیط زیست و خدمات شهری کرمانشاه گفت: باتوجه به بارش نزولات آسمانی در شبانه روز گذشته مجموعه نیروهای خدماتی شهرداری در تمامی مناطق هشتگانه و سازمان خدمات ایمنی و آتشنشانی در حالت آماده باش کامل هستند.

تمامی نیروهای خدماتی شهرداری کرمانشاه در حال آماده باش مقابله با  یخبندان هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، برومند نامداری معاونت محیط زیست و خدمات شهری گفت:باتوجه به بارش نزولات آسمانی در شبانه روز گذشته مجموعه نیروهای خدماتی شهرداری در تمامی مناطق هشتگانه و سازمانهای زیرمجموعه ازجمله سازمان پسماند و خدمات موتوری و سازمان خدمات ایمنی و آتشنشانی در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: باتوجه به بارشهای شهر کرمانشاه طبق برنامه ریزی های پیش بینی شده از قبل ستاد خدمات زمستانی شهرداری تحت نظر دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه تشکیل شد و طی بیست و چهار ساعت گذشته کلیه ماشین آلات سنگین نیمه سنگین و سبک با تجهیز به ملزومات زمستانی به همراه نیروهای خدماتی در خدمت شهروندان عزیز هستند.

نامداری با اشاره به شرایط غیر عادی رانندگی در هنگام بارش برف و یخبندان تاکید کرد:از همشهریان عزیز تقاضا دارم از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر خودداری نمایند تا پرسنل خدمتگزار شهرداری بتوانند با توان بیشتری در عرصه خدمت رسانی به جامعه شهروندی وظایف خود را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه