English

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد؛

محموله سنگین سلاح در شمال خوزستان کشف شد

سردار صالحی با اشاره به انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان دزفول از کشف ۱۸۴ قبضه اسلحه غیرمجاز در استان خبر داد.

محموله سنگین سلاح در شمال خوزستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمد صالحی" عصر شنبه با اعلام این خبر اظهارکرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با همکاری رده همنام شهرستان دزفول با رصد مستمر و تلاش شبانه‌روزی اعضای باند قاچاق سلاح که از طریق استان ایلام محموله سنگین سلاح را جهت توزیع وارد دزفول و در محل‌های مناسب جاساز کرده بودند را شناسایی و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات پیچیده و ضربتی ماموران پلیس اعضای پنج نفره باند قاچاق سلاح را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۶۴ قبضه سلاح جنگی به همراه ۱۲۸ خشاب جنگی و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه به اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی با محوریت جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در استان اشاره کرد و افزود: از دستاوردهای این طرح دستگیری ۱۱۰ نفر از دارندگان سلاح و کشف ۱۲۰ اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز با ۲هزار و ۳۷۹ عدد فشنگ است.

وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه