English

وزیر آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش امروز دغدغه اول همه ارکان نظام است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش امروز دغدغه اول همه ارکان نظام است، گفت: در این راه نیاز است ظرافت‌هایی رعایت و در قرارگاه آموزشی اقداماتی شود.

آموزش و پرورش امروز دغدغه اول همه ارکان نظام است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، یوسف نوری، در قرارگاه جهادی نصیب برابر آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: جهاد دربی از درب‌های بهشت است که به صورت ویژه برای اولیای الهی باز می‌شود و جهادگران قرارگاه نصیب برابر آموزشی باید ارزش و جایگاه خود را بدانند چرا که جهاد امری مردمی و عامل بقای حکومت است و از آنجا که حفظ نظام از اوجی واجب است، جهادگران در راه عمل به اوجب واجبات است.

وی افزود: آموزش و پرورش امروز دغدغه اول همه ارکان نظام است و در این راه نیاز است ظرافت‌هایی را رعایت کنیم و در قرارگاه عدالت آموزشی باید اقداماتی انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت انسجام ساختار آموزش و پرورش تصریح کرد: استخدام در آموزش و پرورش باید دارای نظم و انضباط شود و باید دارای قاعده و چارچوب خاصی انجام شود.

نوری ادامه داد: هدف قرارگاه عدالت آموزشی این است که نتیجه و پیامد هر اقدامی باید دارای روح عدالت آموزشی باشد که یکی از مهمترین آن‌ها موضوع بازماندگان از تحصیل است که با طرح شهید محمودوند پیش رود.

وی گفت: با توجه به اینکه روح کار جهادی ارزشمند است تلاش ما در قرارگاه نصیب برابر آموزشی این است که همه از کار جهادی بهره ببرند و لذت آن را بچشند.

وزیر آموزش و پرورش در پایان بیان داشت: با توجه به زیرساخت‌های مطلوب اصفهان این امکان وجود دارد که میزبانی المپیاد جهانی فیزیک دانش‌آموزان به این استان واگذار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه