English

معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی خبرداد:

یک میلیون اصله نهال در استان مرکزی آماده توزیع است

معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: یک میلیون اصله نهال آماده توزیع از اوایل اسفند ماه تاپایان هفته منابع طبیعی می باشد.

یک میلیون اصله نهال در استان مرکزی آماده توزیع است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، سینا دودانی افزود: از این تعداد، ۵۰۰ هزار اصله نهال صنوبر و ۵۰۰ هزار اصله نهال از گونه‌های فضای سبز است که از ابتدای اسفندماه تا پایان هفته منابع طبیعی در صورت مساعد بودن شرایط جوی در نقاط مختلف استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان دریافت نهال صنوبر برای زراعت چوب در استان مرکزی، می‌توانند تا تاریخ بیست و پنجم بهمن‌ماه امسال، تقاضای مکتوب و نقشه زمین خود را به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری محل کاشت نهال تحویل دهند.

معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی ادامه داد: پس از ثبت تقاضا، تایید زمین و آب محل کشت این نهال‌ها توسط کارشناسان، انعقاد قرارداد زراعت چوب انجام می‌شود.

دودانی افزود: بهره‌برداران پس از صدور حواله نهال می‌توانند در زمان تعیین شده با مراجعه به نهالستان اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی، نهال موردنیاز خود را دریافت کنند.

وی در خصوص دریافت نهال‌های فضای سبز برای مردم نیز گفت: با توجه به تفاهم نامه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی با فرمانداری‌ها، مردم می‌توانند از طریق دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستا برای دریافت نهال اقدام کنند.

معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: در راستای اجرای مواد ۲۲ و ۲۴ قانون هوای پاک، شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت از جمله ساوه، اراک، دلیجان، شازند و خمین، مردم این شهرستان‌ها نیز می‌توانند مانند سال‌های گذشته از طریق شهرداری‌هااقدام نمایند.

دودانی ادامه داد: پادگان‌ها، مراکز نظامی و دولتی نیز با معرفی‌نامه در راستای قرارداد نهضت سبز می‌توانند نهال مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه