English

سرپرست منطقه چهار شهرداری کاشان در گفتگو با موج خبر داد؛

بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال هزینه زیرسازی و آسفالت در منطقه چهار / اجرای بیش از ۱۱ هزار تن آسفالت در معابر

سرپرست منطقه چهار شهرداری کاشان، هزینه زیرسازی و آسفالت اجرا شده طی 9 ماهه سال جاری را بالغ بر 270 میلیارد ریال ذکر کرد.

بیش از  270  میلیارد ریال هزینه زیرسازی و آسفالت در منطقه چهار / اجرای بیش از 11 هزار تن آسفالت در معابر

محسن حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، از اجرای بیش از 11 هزار تن آسفالت در معابر این منطقه خبر داد و گفت: در راستای بهسازی معابر و تردد ایمن تر شهروندان و زیبایی مناظر شهری بیش از 110 هزار مترمربع از معابر منطقه با هزینه‌ای بالغ بر 165 میلیارد ریال آسفالت گردید .

وی خاطرنشان کرد : از جمله معابری که عملیات زیرسازی و آسفالت بصورت دستی و مکانیزه درآن انجام شده است، می‌توان به معابر خیابان شهید علی اصغر شاحمزه، ذوالفقار 50 و 45 ، محله چهارباغ، خیابان شاهزاده هادی، خیابان شاهزاده قاسم، فاز یک ناجی آباد، بلوار شهیدان عباس زاده ،کوی گذر ، محله مصلی فین، دیزچه واقع در فین بزرگ، معابر خیابان عامربن ناصر فینی و... اشاره کرد.

وی با اشاره به لزوم زیرسازی مناسب جهت اجرای آسفالت معابر،  انجام  175هزار متر مربع زیرسازی در معابر منطقه را طی 9 ماهه اخیر یادآور شد و افزود : برای اجرای این مساحت از زیرسازی 105 میلیارد ریال هزینه گردیده است .

سرپرست منطقه چهار شهرداری در پایان ضمن تشکر از همراهی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ های عمرانی بیان کرد : انتظار می‌رود در ماه‌های آینده و سال دیگر معابر منطقه با توجه به نیاز و اولویت ‌بندی انجام شده، عملیات آسفالت اجرا خواهد گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه